掃呢頁CODE去手機

2020年2月27日 星期四

伍詠薇:伍詠薇節目一星期派2萬蚊:仲快過政府 #伍詠薇

伍詠薇主持嘅節目一星期派2萬蚊。藝人伍詠薇(伍姑娘)與王頌茵、曾贊學、朱晉傑和余逸思,出席他們擔任主持的ViuTV全新直播綜藝節目《埋嚟睇埋嚟玩》記者 ...




伍詠薇主持嘅節目一星期派2萬蚊。


藝人伍詠薇(伍姑娘)與王頌茵、曾贊學、朱晉傑和余逸思,出席他們擔任主持的ViuTV全新直播綜藝節目《埋嚟睇 埋嚟玩》記者會,伍姑娘預告節目內會派錢:「每日派4千,一星期做五集就合共派2萬,仲快過政府,畀一萬蚊我都唔夠用!」


留家避炎


受訪時她透露因為新冠肺炎疫情關係,大家都要留在家,所以ViuTV就設計了這個節目讓大家開心:「雖然我係宅女,鍾意留喺屋企,但聽完佢哋講節目好有趣,所以一星期五日捱夜拍都接,同埋可以同觀眾有電話互動,好好玩。」她透露首次與ViuTV合作:「一嚟到都好陌生,始終唔係TVB,不過四位後輩都係靚仔靚女、口齒伶俐,尋日第一日綵排佢哋仲提番我轉頭,作為前輩我都冇架子,又玩得、畀人鬧得,大家都有默契。」


一萬元點用?


講到政府宣布向18歲或以上的香港永久居民派一萬蚊,她笑言:「朋友話都唔夠去買廁紙,不過其實我都衝動過一時。(搶M巾?)我好鍾意呢個問題,因為我仲有,哈哈。(咁你衝動想買咩?)我有衝動想搶廁紙,因為我有潔癖,但我就冇去搶啦,日用品夠用就得,見到幾百蚊一盒口罩真係好傷感,我都忍唔住藐,希望大家夠用就停手,留番啲畀有需要嘅人。」她又謂未想會怎樣用一萬元,會當平時咁用,或者捐出去幫助有需要的人,亦希望政府可以撥款用在醫護人員,及當務之急的部門身上,要用得其所,好好支持和管理香港。


被陳山聰「威逼」


講到前日51歲生日,她表示雖然受疫情影響,但仍有很多朋友請食生日飯,又笑言契細佬陳山聰「威逼」她正日生日出來食飯:「話說如果我唔出嚟就再割席,所以嗰晚有佢同太太、陳敏之夫婦,同我同老公,三Pair人食得好開心。」問到老公可有送禮?她謂:「冇,呢幾年我都叫唔使送,大家每日相處到、生存到、健康、冇病冇痛已係最大嘅禮物。」但她臨尾都不忘搞笑呼籲朋友送禮:「我好想換電話,大家可以送部三隻眼嘅電話畀我。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!