掃呢頁CODE去手機

2020年2月27日 星期四

陳煒:盲搶物資!陳煒醫生男友唔夠口罩未能應診 #陳煒

惟有講句,大家加油呀!藝人陳煒、莫家淦和衛志豪到寶林邨派口罩,在場有千名長者攞定籌,不消半個鐘派完一萬個口罩。陳煒自言冇需要撲口罩,家中有一、兩盒覺得 ...




惟有講句,大家加油呀!


藝人陳煒、莫家淦和衛志豪到寶林邨派口罩,在場有千名長者攞定籌,不消半個鐘派完一萬個口罩。陳煒自言冇需要撲口罩,家中有一、兩盒覺得足夠,她透露男友陳國強的醫學美容診所曾因缺口罩未能開診,她說:「過完農曆年周圍都冇口罩,有朋友喺泰國,寄咗啲嚟,男友先至可以應診。」


她說設計師好友何國鉦亦分了半支漂白水給她,其他防疫用品都有,問到男友診所生意有否受影響?她說:「全部人都有影響,少咗人睇醫生,(多咗時間陪你?)唔係,佢照返診所。」陳煒稱外面的工作全停,現時主力宣傳《法證先鋒IV》,提到下周發展她與鄭子誠的感情戲,問到有否親熱戲,她說:「冇,反而康華有床上戲,全靠佢拍床上戲時,我先至中間有個空檔返屋企沖涼落妝,連續拍咗48小時未落過妝。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!