掃呢頁CODE去手機

2020年2月27日 星期四

何廣沛:青靚白淨被疑HeHe!何廣沛朱晨麗愈鬧愈開心 #HeHe #何廣沛 #朱晨麗 #男同性戀

朱朱喺何廣沛眼中,簡直就係完美!藝人何廣沛是上位最快的小生之一,2013年由路人甲做起,去年已升呢男主角,主演的《黃金有罪》及《大醬園》同期播出,在後 ...




朱朱喺何廣沛眼中,簡直就係完美!


藝人何廣沛是上位最快的小生之一,2013年由路人甲做起,去年已升呢男主角,主演的《黃金有罪》及《大醬園》同期播出,在後者更首次擔綱男一,他承認初時感到忐忑,慶幸劇中有很多演員跟他一同分擔:「唔擔心收視,亦唔到我控制。」今次是他與朱晨麗第二度合作,笑言最享受是攞正牌跟朱朱鬧交﹕「鬧得好爽,鬧一個人唔需要理後果,幾咁開心,平時邊可以!」


讚朱朱完美


說到跟朱朱的關係,他以好好朋友、好同事及好拍檔形容,問到在江嘉敏、馮盈盈及朱朱當中,跟誰最有CP感?何廣沛笑言:「我一定答係朱朱,《超時空男臣》成功咗,跟住又拍咗《3日2夜》,希望觀眾鍾意睇呢個螢幕CP配搭,仲可以情侶檔吸金。(有機會由螢幕情侶變成現實情侶?)我唔會刻意將件事弄成真,順其自然,佢係個好好女仔,同佢合作、相處好舒服,一步一步嚟。(爭啲乜?)乜都爭啲。(佢叫你努力啲。)係囉,我唔夠努力啩!(冇畀力追?)我唔夠努力,乜都爭啲,唔夠靚仔啩、唔夠成功啩!(佢話你爭少少,咁朱朱呢?)佢好完美,係港姐冠軍,美貌與智慧並重,仲係Girlfriend-able。」


唔識用緋聞炒作


對於傳緋聞,他強調從來沒有炒作:「我都唔識炒作,我係個默默拍劇嘅人。咁啱每次約食飯都畀人見到,我都有同其他人食飯睇戲,男男女女都有。(緋聞係煙幕?)原來有啲嘢咁高深。」入無綫初期,他曾被懷疑是同性戀:「可能見我青靚白淨,啲人有一刻懷疑過,但熟悉我嘅人就知我唔係。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!