掃呢頁CODE去手機

2020年2月20日 星期四

【齊做好老闆】古仔放酒樓員工有薪假 栢芝時裝店停業硬蝕6位數字 #古仔 #古天樂 #張栢芝

【絕世好老闆】古仔放酒樓員工有薪假栢芝時裝店停業每月硬蝕6位數字14分鐘前武漢肺炎疫情持續,唔少食肆、零售店都相繼結業,開始出現裁員潮。近日,霆鋒嘅曲 ...




  • 【絕世好老闆】古仔放酒樓員工有薪假 栢芝時裝店停業每月硬蝕6位數字
  • 14分鐘前




武漢肺炎疫情持續,唔少食肆、零售店都相繼結業,開始出現裁員潮。近日,霆鋒嘅曲奇餅店先宣布實體店結業,改用網購嘅方式繼續經營。另一「苦主」是古天樂,他投資的名廚酒家最近也停業。

不過,一向是娛樂大慈善家的古仔,繼早前以演藝人協會會長的身份,想辦法四圍撲口罩,最後找到2萬個口罩,分發給不同的長輩藝人。雖然現在酒家停業,但古仔接受訪問時,仍表示:「而家經濟咁差,幫得一個就一個。」他希望個個員工都可以保住自己飯碗,無意裁員,亦會讓員工放有薪假。

古仔話其實酒家生意一直不錯,今次因疫情要顧及員工同顧客着想,若果情況有好轉,三月將會重開。

另外,古仔嘅製作公司、經理人公司,加埋都有超過500名員工,現在已經盡量安排Home Office,希望減低病菌人傳人的機會。

另外,去年開始做時裝店生意的張栢芝,在中環開舖。柏芝的經理人表示,鋪頭在一月已經開始停業,員工的健康和安全最重要,至今仍未知道何時再恢復營業,員工現正放有薪假,鋪租加埋員工嘅薪酬,每月要硬蝕六位數字。

近排正在停工的栢芝,昨日仲帶仔仔Quintus 出巡,去買玩具。栢芝仲話因為太耐冇出過街,所以兩母子都好開心,Quintus 亦捧住大批新玩具,滿載而歸。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!