掃呢頁CODE去手機

2020年2月20日 星期四

森美:凌晨先知檢疫結果!森美叮囑父母上機做足防禦措施 #森美

冇事就好!DJ森美父母被困爆發新冠肺炎、停泊在日本橫濱的「鑽石公主號」郵輪,森美在電台受訪時透露父母的最新情況,指凌晨12點幾收到訊息知道父母的檢疫結 ...




冇事就好!


DJ森美父母被困爆發新冠肺炎、停泊在日本橫濱的「鑽石公主號」郵輪,森美在電台受訪時透露父母的最新情況,指凌晨12點幾收到訊息知道父母的檢疫結果呈陰性:「冇病毒,好開心,佢哋上唔到尋晚嘅專機,會搭今晚6點專機番嚟,不過都仲驚同擔心,因為上機過程,會叫佢哋全程做好防禦同安全措施,戴手套、襪、鞋套等,喺飛機度都唔好捽眼耳口鼻。」他又謂會網羅父母在港隔離需要的用品:「會幫佢哋upgrade電話plan,因為佢哋喺日本wifi唔好,睇唔到戲同打機。」問到父母情緒?他表示開心:「知道自己冇事,可以返嚟香港先,可以遠離病原。(放下心頭大石?)係呀,之前都好驚,以為冇病徵就冇事,但呢幾日好多確診個案,尋晚等佢哋結果時好擔心,一知道佢哋冇事就安心。」


未準備好隔離物資


他又謂未準備給父母在香港隔離的物資,因始終凌晨才知道冇事,但最緊要大家保持聯絡,亦相信香港隔離營環境不會太差及惡劣,會有其他物資,反而父母之前在船上還更擔心:「船上驚佢哋感染,不過佢哋都好乖,船上十幾日都淨係放過一次風15分鐘,淨係出過房一次,相信佢哋喺香港都會好乖。」問到父母抵港時可會隔空見父母一面?他表示:「又唔會緊張到咁,返到香港視像都見到,喺船上都有keep住whatsapp,所以都ok嘅。」他又謂擔心在當地確診的港人及其家人:「當地醫療情況唔係咁好,都知佢哋擔心,希望香港人快啲返到香港接受治療啦。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!