掃呢頁CODE去手機

2020年2月26日 星期三

【全民派一萬】預計8月接受申請 王喜:今次又整唔見份申請表邊個負責? #王喜

【全民派一萬】預計8月接受申請王喜:今次又整唔見份申請表邊個負責?1小時前今日(26日)財爺陳茂波今日在新一年度財政預算案中表示,將會向年滿18歲的香 ...




  • 【全民派一萬】預計8月接受申請 王喜:今次又整唔見份申請表邊個負責?
  • 1小時前




今日(26日)財爺陳茂波今日在新一年度財政預算案中表示,將會向年滿18歲的香港居民派發一萬元,而相關資料亦陸續發布,有指派錢措施,預計8月開始接受申請,最快將於今年內可到手。

去年政府的「關愛共享計劃」派發4000元時,安排混亂,兼且更曾出現遺失申請表情況,藝人王喜就質疑今次派錢安排,他說:「八月申請,年底先到手?well,有無得好似郵件咁追蹤自己份表嘅下落吖?如果政府又整唔見大家份申請表,邊個負責先?係咪要去差館攞張報失紙先有得re-claim㗎?」。

王喜回覆時,特別提醒財爺要「加快手腳」,「無講年齡上限,咁即係100歲唔死都有得攞,係咪?但上次4000元派兩年先到手,今次要提提你,唔係個個人都有102歲㗎,陳生!」。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!