掃呢頁CODE去手機

2020年2月26日 星期三

娛美人:唔要靚仔愛肚腩仔 戴祖儀隨時做Law霸 #戴祖儀

有肚腩仔嘅,呢邊排隊!藝人戴祖儀在劇集《多功能老婆》中飾演周柏豪的絕世好女友MissLui,「純純兔」形象吸納大批男Fans,而在資訊節目《娛樂大家》 ...




有肚腩仔嘅,呢邊排隊!


藝人戴祖儀在劇集《多功能老婆》中飾演周柏豪的絕世好女友Miss Lui,「純純兔」形象吸納大批男Fans,而在資訊節目《娛樂大家》及《學是學非》亦盡顯活潑性格。


單身的她拍過三次拖,原來感情上她頗慢熱,笑言很少覆訊息,或許已錯過不少姻緣:「我好需要人哋追,要約我一段時間,先會畀反應,所以要堅持到。」而過去幾次的分手包括對方出軌、異地戀及感情轉淡,笑言自己飽歷滄桑,但不抗拒再拍拖,擇偶條件最重要是專一、高EQ及溫柔:「我唔畀人鬧得㗎!如果我發緊癲,佢好溫柔咁望住我,我會覺得佢好吸引。女友係要錫嘅,但我呢種女友幾好,唔會記仇!(外形有咩要求?)我鍾意笑得嚟好得意、有啲肚腩仔嘅,唔使高大靚仔,不過媽咪想我搵個靚仔外國人,生個Mix。」


30歲要有成就


祖儀修讀法律,曾在律師樓工作,因興趣是唱歌及表演,故放下高薪厚職做藝人:「喺律師行工作,環境比較負面,多數做離婚或分產嘅Case,唔係咁開心。」她說父母擔心其前途,故定下數年之約:「若果30歲都冇成就,就去考番律師牌,圓父母對我嘅期望。爹哋Set嘅目標係要我買到隻靚錶同靚屋企畀佢,我嘅錶唔係五位數嗰啲,好貴㗎!」


祖儀玩得又搞笑,並非「Miss Lui」般內斂,她說:「我喺英國嘅大學同學,個個都好笑過我,影響到我變得搞笑,依家喺一堆人當中成日成為笑點,所以都想挑戰喜劇!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!