掃呢頁CODE去手機

2020年2月26日 星期三

高海寧:高海寧拉低褲頭晒纖腰 陳曉華高難度腿張開 #陳曉華 #高海寧

美女鬥索!近日大家都關注疫情發展,唔少人都留喺家中避「炎」,有啲人亦不忘做運動強身健體增強抵抗力。前港姐陳曉華就出外鬆一鬆做拉筋動作,見佢單腳企一隻手 ...




美女鬥索!


近日大家都關注疫情發展,唔少人都留喺家中避「炎」,有啲人亦不忘做運動強身健體增強抵抗力。前港姐陳曉華就出外鬆一鬆做拉筋動作,見佢單腳企一隻手捉住另一隻提高嘅腳,睇嚟曉華啲筋非常鬆,之後佢再晒出同有「10頭身」之稱嘅高妹楊詠彤合照,曉華仲話:「佢十頭身是真的」而向來熱愛做gym嘅高海寧,亦喺健身前嚟個自拍,騷出佢嘅纖腰,認真夠hot!佢話:「屬於我的,我怕我送給你,你也hold不住,努力工作,增值自己,未來可期」


至於何天兒就去咗gym room健身,見佢做咗多個動作,又訓練臂力同腳力,做到面不改容,留言「體能開始適應,教練亦加操,今次真的最攰和酸痛。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!