掃呢頁CODE去手機

2020年2月26日 星期三

蘇慧倫:【不再Lemon Tree】蘇慧倫23年後點解靚過以前 #蘇慧倫

23年後,蘇慧倫仲靚咗,秘密係咩?台灣90年代玉女蘇慧倫(Tarcy)當年一首《LemonTree》紅遍兩岸三地,脫俗清純嘅佢真係迷倒唔少宅男(雖然宅 ...




23年後,蘇慧倫仲靚咗,秘密係咩?


台灣90年代玉女蘇慧倫(Tarcy)當年一首《Lemon Tree》紅遍兩岸三地,脫俗清純嘅佢真係迷倒唔少宅男(雖然宅男已經長大)。


時光飛逝,Tarcy回歸樂壇,早前佢為新歌《安和》拍MV,更專登到酒吧等夜店取景,23年後佢變成「凍齡女神」,由少女變成「熟女」,睇落仲靚過以前,由飲Lemon Tea轉歎紅酒,莫非靠飲呢樣嘢去保養?


新歌歌詞有句「和平東路操場」,Tarcy話喺現實生活中,佢不時有同朋友去一間叫「操場」嘅酒吧去小酌放鬆:「人生要嘗過很多不同的滋味!」


至於台灣亦要面對疫情,佢希望喺呢個時期,讓每一個人都放鬆吓、戴住口罩時都不忘記微笑。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!