掃呢頁CODE去手機

2020年2月5日 星期三

戴祖儀:視汪明荃大屋為目標 戴祖儀希望買到個靚景 __,戴祖儀,汪明荃,

戴祖儀(左)話汪明荃間大屋絕對係佢工作動力!藝人汪明荃(阿姐)、戴祖儀、何浩文和楊潮凱等,日前為新一輯《娛樂大家》錄影。戴祖儀透露年初一獲邀到阿姐家中 ...




戴祖儀(左)話汪明荃間大屋絕對係佢工作動力!


藝人汪明荃(阿姐)、戴祖儀、何浩文和楊潮凱等,日前為新一輯《娛樂大家》錄影。戴祖儀透露年初一獲邀到阿姐家中拜年,更有機會品嘗到對方的「愛心美食」:「阿姐仲親自帶我去參觀佢間靚屋,有無敵海景,絕對係我工作動力,第時即使買唔到咁大間屋,都希望買到呢個靚景吖!」


楊潮凱則透露囡囡於新年前後患上甲型流感,最終服用特敏福才痊愈,所以未有四出拜年。何浩文更加「慘情」:「本來要返內地開工,依家所有內地嘅拍攝叫停,我惟有匿喺屋企做宅男!」


至於阿姐則透露日前為八和會館召開緊急會議:「因為一個月之內已經取消咗過百場粵劇演出,業內好多朋友手停口停,所以要商討對策。(趕到搭港鐵?)其實平時我都經常搭,冇人理嘅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!