掃呢頁CODE去手機

2020年2月12日 星期三

【朋友問極都唔講】 黎諾懿帶小春雞神秘地方放電:搞到好多人去就弊嘞 #小春雞 #陳小春 #黎諾懿 #李潔瑩

【朋友問極都唔講】黎諾懿帶小春雞神秘地方放電:搞到好多人去就弊嘞26分鐘前武漢肺炎肆虐下百業蕭條,黎諾懿受疫情影響,工作量大減,廣告、出埠等工作均被迫 ...




  • 【朋友問極都唔講】 黎諾懿帶小春雞神秘地方放電:搞到好多人去就弊嘞
  • 26分鐘前




武漢肺炎肆虐下百業蕭條,黎諾懿受疫情影響,工作量大減,廣告、出埠等工作均被迫取消。對於收入減少,他說:「我好明白,大環境下,最緊要大家身體健康。」

提到其助手早前到過廣州,黎諾懿為安全起見,要助手強制性隔離,他說:「我無見過佢,連開工都沒冇帶助手,佢要自我隔離,如果佢傳染畀我,我帶返屋企就大件事。」

黎諾懿表示兒子小春雞不用返學,在家中差不多兩星期未有外出,加上他好動活躍,為免他悶在家「發癲」,他自製興趣班讓小春雞解悶。

此外,他日前帶了小春雞到較偏遠的沙灘,讓他開心放電,他說:「有朋友問我帶阿仔去咗邊個沙灘,我冇話佢知,搞到好多人去就弊嘞,其實大家可以發掘吓,香港有好多神秘地方可以去玩嘅。」

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!