掃呢頁CODE去手機

2020年2月12日 星期三

劉晨芝:劉晨芝唔怕新冠肺炎 照坐郵輪膽生毛 #劉晨芝

劉晨芝唔怕搭郵輪!歌手劉晨芝農曆新年期間分別到咗法國、英國、西班牙,之後再到美國洛杉磯坐郵輪去墨西哥,玩了三個多星期,再經洛杉磯回港,但此後波折重重, ...




劉晨芝唔怕搭郵輪!


歌手劉晨芝農曆新年期間分別到咗法國、英國、西班牙,之後再到美國洛杉磯坐郵輪去墨西哥,玩了三個多星期,再經洛杉磯回港,但此後波折重重,除了在法國遇到示威,電話被偷,與朋友失聯外,又因為新冠肺炎肆虐,至今亦未能回港。


相信依家講起坐郵輪都會怕怕,因為疫情不斷蔓延,郵輪中招機會大,若船上有人確診,會令到全船人都不能上岸,但劉晨芝依然無懼坐郵輪,她說:「我係喺LA上船去墨西哥,都差啲上唔到船,我知依家好多郵輪都唔畀大陸同香港人上,而我嗰隻就唔畀剛去大陸嘅人上,我好彩可以上到,有驚無險。(郵輪上都好危險?)依家美國呢邊情況都OK,反而我坐完郵輪,喺LA返香港班航機被取消,我坐嗰間航空公司取消晒返香港嘅航班,本來都可以轉令一間空航公司返嚟,但屋企人叫我暫時唔好返住,再睇定嚟先。」雖然波折重重,但她大讚墨西哥好玩,當地沙灘好靚,她穿上低V螢光粉紅色泳衣,大晒事業線。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!