網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月15日 星期六

王浩信:疫情影響!王浩信同張曦雯咀嘴要借位 #張曦雯 #王浩信

王浩信同張曦雯接吻戲要借位處理。藝人王浩信(Vincent)在電視城為劇集《踩過界II》開工,提到同劇的演員蔡思貝拍劇時撞傷頭,他表示當時不在場,但也 ...




王浩信同張曦雯接吻戲要借位處理。


藝人王浩信(Vincent)在電視城為劇集《踩過界II》開工,提到同劇的演員蔡思貝拍劇時撞傷頭,他表示當時不在場,但也有聽聞,又指對方跟張振朗在劇中比較多動作戲,自己則法庭戲多。他透露昨晚跟張曦雯拍了一場親熱戲:「因為依家呢個時期(新冠肺炎肆虐),所以都小心啲,接吻都係借位處理。(之後有冇啲再大膽嘅場面?)要除衫,所以喺飲食上都要清淡啲,都幾大壓力。」


他又指劇集拍攝期間遇到不少難忘時刻,包括示威及疫情,至於緬甸外景,他表示已落實取消:「依家會改劇本,全劇留喺香港拍攝,因為大家都擔心未來疫情唔知有咩改變。」至於情人節,他稱與張振朗開工渡過,問他會否跟太太補祝,他說:「暫時都係講工作先。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!