掃呢頁CODE去手機

2020年2月4日 星期二

翟威廉:翟威廉自爆經常畀女飛 叫朱智賢介紹女仔 __,朱智賢,翟威廉,

原來翟威廉係咁慘...藝人翟威廉與朱智賢前晚假北角為新劇《食腦喪B》開工,劇情交代「自我感覺良好」的翟威廉拍拖期間一直愛「主導」,但關鍵時刻卻棄女友朱 ...




原來翟威廉係咁慘...


藝人翟威廉與朱智賢前晚假北角為新劇《食腦喪B》開工,劇情交代「自我感覺良好」的翟威廉拍拖期間一直愛「主導」,但關鍵時刻卻棄女友朱智賢於不顧,搞到「吵大鑊」兼被女方提出分手!


講到「畀女飛」,翟威廉自嘲已經是N次:「習慣咗!但冇咗佢,我仲有千千萬萬嘅機會嘅。」朱智賢則指戲外的翟威廉其實很有紳士風度,對方即開玩笑叫她介紹閨蜜,她爆料指其實有身邊好姊妹十分欣賞他:「個姊妹話佢高大靚仔,又識多國語言,印象好好!不過呢位好姊妹已經係人妻!」翟威廉惟有即打圓場:「唔緊要,我哋相逢恨晚啫,但佢老公真係好有眼光。」搞到現場忍俊不禁。


袁文傑路過派利是


雖然武漢肺炎疫症肆虐,但兩人吸引不少途人停步「睇熱鬧」及拍照,可惜翟威廉與朱智賢全程未能戴口罩,惟有速成戲份希望能快閃。拍攝期間遇上袁文傑途經該處,他停步寒暄之餘亦相當識做,主動派新春利是給台前幕後,皆大歡喜。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!