網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月13日 星期四

【武漢肺炎|囡囡出馬】楊潮凱靠寶貝女賣萌撲口罩:兩盒唔該 #新型肺炎 #楊潮凱 #武漢肺炎

【武漢肺炎|囡囡出馬】楊潮凱靠寶貝女賣萌撲口罩:兩盒唔該20分鐘前家陣口罩供應仲係好緊拙,唔係你肯排隊排通宵,就一定有口罩到手。想一「罩」傍身,真係要 ...




  • 【武漢肺炎|囡囡出馬】楊潮凱靠寶貝女賣萌撲口罩:兩盒唔該
  • 20分鐘前




家陣口罩供應仲係好緊拙,唔係你肯排隊排通宵,就一定有口罩到手。想一「罩」傍身,真係要諗吓計!

去年由大台經理人合約,改簽基本藝人嘅楊潮凱,居然畀佢諗到搵差不多兩歲嘅女心兒悅(Catherine)出馬。

事關佢個寶貝女Catherine,人仔細細,影相周不時都會自動波擺出V字手勢,套落香港家陣現況,代表要兩盒口罩亦都perfect match(完全配合)。

最緊要喺小Catherine,坐喺車上個樣有型得嚟又cute 到爆,吸like一定冇難度。楊潮凱就話佢純粹苦中作樂,仲一再提醒大家好好保護自己,就係對醫護人員嘅最大支持。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!