網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月13日 星期四

阿Sa角逐「女配」嗌感恩 #蔡卓妍 #阿Sa

阿Sa於《聖》片表演亮眼。
阿Sa角逐「女配」嗌感恩金像獎「最佳女配角」入圍名單中,最亮眼是去年憑電影《非分熟女》角逐影后的蔡卓妍(阿Sa),今年憑英皇電影《聖荷西謀殺案》角逐「 ...




阿Sa角逐「女配」嗌感恩

金像獎「最佳女配角」入圍名單中,最亮眼是去年憑電影《非分熟女》角逐影后的蔡卓妍(阿Sa),今年憑英皇電影《聖荷西謀殺案》角逐「最佳女配角」,力敵老戲骨《金都》的鮑起靜、《花椒之味》的賴雅妍等。早前《聖》片舉行優先場,阿Sa的演技已獲不少讚賞。身在外地工作的她表示:「感恩!好開心能夠遇到一個好好嘅導演、兩個好好嘅對手同一個好好嘅團隊,希望大家身體健康!」

至於去年憑《翠絲》入圍「最佳男主角」的姜皓文,今年憑電影《犯罪現場》入圍「最佳男配角」,大戰《麥路人》的張達明及萬梓良等,姜皓文表示:「我喺檳城嘅醫院做緊例行Body Check時收到呢個驚喜,真係相當驚!冇諗過被提名,因為今年嘅電影作品唔多,好多謝鍾意呢套戲嘅所有朋友。(點睇取消實體頒獎禮?)雖然有啲可惜,但我覺得需要,要以健康為先,相信大家會明白同體諒,到時大家一齊喺屋企Enjoy!」

另外,李宛妲憑電影《葉問4完結篇》入圍「最佳新演員」,將與《少年的你》易烊千璽、《新喜劇之王》鄂靖文、《幻愛》劉俊謙及《叔‧叔》區嘉雯對撼。




鍾意就快D Share啦!