掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

【沈嘉偉現身一哥飯聚】杜汶澤發起罷買I.T行動:你啲衫留番畀藍屍做壽衣 #杜汶澤 #沈嘉偉 #一哥 #鄧炳強

【沈嘉偉現身一哥飯聚】杜汶澤發起罷買I.T行動:你啲衫留番畀藍屍做壽衣4小時前昨日,有明星足球隊同一哥鄧炳強飯聚嘅片段流出,片中除咗有一班撐警波友曾志 ...




  • 【沈嘉偉現身一哥飯聚】杜汶澤發起罷買I.T行動:你啲衫留番畀藍屍做壽衣
  • 4小時前




昨日,有明星足球隊同一哥鄧炳強飯聚嘅片段流出,片中除咗有一班撐警波友曾志偉、譚詠麟等出席。今日有眼利網友發現,時裝王國I.T老闆沈嘉偉都係賓客之一。

一向主張「黃色經濟圈」的杜汶澤,即刻在Fb 出post : 「已經冇買IT 好耐,不過仲有去double park ,主要係買Carhartt ...... 唔想再去,有冇其他辦法?」、「你啲衫留返俾(畀)藍屍做壽衣」。杜汶澤呼籲罷買IT行動,好多網友都相繼響應,更提議阿澤:「走多幾轉日本!」

其實近年I.T的已經大不如前,有傳I.T 去年底先裁走300多名員工,更強迫員工實行無薪病假的制度。去年,沈嘉偉仲出動埋佢個萬人迷大女沈月做鋪頭生招牌,唔知可唔可以力挽狂瀾呢?



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!