網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月30日 星期一

林夏薇:13食店月蝕百萬 林夏薇為生意押後造人 #林夏薇

呢個時勢真係好難搞。曾兩奪電視頒獎禮女配角獎的藝人林夏薇,兩年前約滿無綫後未有續約,專心打理其飲食王國,正當以為生意算是上了軌道,打算繼續擴充之際,卻 ...




呢個時勢真係好難搞。


曾兩奪電視頒獎禮女配角獎的藝人林夏薇,兩年前約滿無綫後未有續約,專心打理其飲食王國,正當以為生意算是上了軌道,打算繼續擴充之際,卻遇上新冠肺炎突襲,完全殺她一個措手不及。擁有十多間火鍋與點心食肆的她,據知每間食店每月支出至少6位數字,保守估計月蝕百多萬,分分鐘蝕到入肉,但她堅持捱落去,與員工共渡難關。


做生意先學「執笠」


薇薇雖然家底豐厚,有富貴老公在背後教路及金錢上支持,但她直言仍相當大壓力:「新措施對生意點都會有影響,但冇辦法,非常時期,要捱㗎!依家見步行步,點都要捱!(氣餒?)又冇,正面嘅,喺市道好嘅時候,屋企人教我做生意要學識執笠,所以當做咗最壞打算時,其實又未必係咁差,依家係全球經濟都差嘛!(舖頭收入拉上補下?)睇每個地區地理位置,冇詳細計,山頂依家零遊客,只做到街坊生意,相對還好,係比預期少咗3成,北角重災區已經冇咗夜市,少咗5成生意,都頂得住,我好慳,會去舖頭幫手。正能量,希望疫情快啲過。(蝕過百萬?)數字唔想講太多,總之依家捱住先」


為了將全副精力放在生意上,本來結婚5年的她一直恨生小朋友,早前不惜停工調理身體,現在亦決定押後造人大計。她說:「同老公討論過都係唔生住,之前真係好想快啲有,但覺得依家未係時候,唔想變咗壓力,我不嬲唔鍾意計劃,包括結婚都係啱就做。相處時間唔夠,啲生意又要親力親為,疫情關係仲要多啲時間喺舖頭添!」加上她去年重燃戲癮「復出」簽約邵氏,根本分身不暇。


其實表面風光的她,亦曾遇過人生逆境,自爆入行初期有抑鬱:「唔鍾意拉開窗簾,好少同人接觸,因為堂哥係林峯,我係佢個妹,變相多咗壓力,不過我都唔想放棄,記得以前每日返屋企就對住部手提電腦講嘢、飲到醉會喊,有咩唔開心會記錄低晒。」


錯過《色,戒》演出


她自言未入行已嘗挫敗感,曾於北京為了一個出鏡機會,拿着履歷四圍敲門,雖然換來一個數十元酬勞的群戲機會,但最後一毛錢也收不到,她亦啞忍,到後來考入中央戲劇學院,被選中拍攝李安執導的《色,戒》,飾演湯唯的同學,薇薇因不想放棄學業而辭演,浪費了成名的黃金機會:「有時同啲同學陳曉佢哋傾,講番如果當時有拍套戲,依家又會點呢?佢話我依家發展都唔錯,好多時係天意,冇得後悔。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!