掃呢頁CODE去手機

2020年3月29日 星期日

【高峯期1個月過百萬生意】大肚雨僑隨時生 羅力威接手:賣得最多係生仔丸 #羅力威 #羽翹 #雨僑

34歲的雨僑,懷孕4個多月,在疫情下等待做人母,別以為她心情有影響,對於向來理性做事有計劃的她而言,要她再揀一次,她還是希望在這個時候大肚。「我唔想做 ...






34歲的雨僑,懷孕4個多月,在疫情下等待做人母,別以為她心情有影響,對於向來理性做事有計劃的她而言,要她再揀一次,她還是希望在這個時候大肚。

「我唔想做高齡產婦,又想快又想好,必有咁兩全其美。同埋我哋好少出街,就算出街返屋企,都會洗手、消毒啲衫同袋,要做都做足,都係一般家庭要做。」她理性分析。

雨僑在香港大學時選修化學,入行後,她也不像一般女仔,以為恃靚不用靠實力。本身考有八級鋼琴的她,先由創作歌手開始,遇上樂壇不景氣,她轉移拍電影,認為網上生意有前景,她又不浪費時間,索性集中火力做KOL。

事實,就連造人成功,她跟老公羅力威都不會特別興奮。

「我哋開心之餘又好平靜,根據佢講法,甚至覺好應該,認為差唔多時候。」她回憶老公知道做老豆後的即時反應。

羅力威有不少家人在紐西蘭,懷孕初期,香港正爆發疫症,家人都叫雨僑飛當地休息養胎,不過她未有想過。

「一來本身有生意,二來有兩隻貓,仲有要經常做產,所以唔可以長時間留喺一個地方。」她說。

做網上生意,雨僑算是第一代藝人轉型KOL,跟她同期的有袁彌明。高峰期,雨僑曾經試過月入過百萬生意額。距離預產期尚有數月,雨僑早在半年前開始搵老公幫忙公司生意。

「呢方面老公的確幫助好多,大半年前已經慢慢將工作交畀佢,因為都有計劃生小朋友,外表未必KEEP得到可以拍片影相,整個業務唔可以好似之前咁樣運作,所以多個人多個腦,可以幫吓手諗吓。」她表示自己給老公時間考慮是否接手生意,事關賣的都是女性產品。但事實羅力威主要集中在科技上支授,現在已熟習整個運作流程。

近來最多人談論的生仔丸,雨僑表示「最好賣」,至於有冇人問羅力生仔問題,她笑說:「買嘢多數係仔,好少問男性心得。」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!