掃呢頁CODE去手機

2020年3月29日 星期日

朱智賢:朱智賢減磅後咪咪大縮水 謝東閔咁講… #朱智賢 #謝東閔

點算…藝人朱智賢下午現身電視城,為新劇《食腦喪B》開工。她受訪時透露倘有另一套劇《踩過界II》在手,疫情下能夠連踩兩組,她自覺相當幸運。而《踩》劇內她 ...




點算…


藝人朱智賢下午現身電視城,為新劇《食腦喪B》開工。她受訪時透露倘有另一套劇《踩過界II》在手,疫情下能夠連踩兩組,她自覺相當幸運。而《踩》劇內她將與前輩余子明有一段「特別關係」,雖然未能劇透,但直指很有挑戰性。


她又謂《食》劇中自己首扮大肚婆:「所以之前不停留意身邊大肚朋友嘅動作,例如行路要挺直腰板。(你鍾意小朋友?)唔抗拒,又冇特別鍾意,我反而喜歡小動物多啲。」劇情中她會下嫁黎振燁,稍後會拍結婚戲,她笑言想穿婚紗達理想效果,目前積極增肥。


問到緋聞男友謝東閔對她的身形可有要求?她笑答:「你哋問番佢本人啦,不過我肥瘦都咁多人鍾意嘅,佢都有話過我瘦咗。(減磅後上圍縮水?)咁一定有。我最近都開始食多咗,仲專登食肥膩嘢,我嘅食量都唔少,晚晚都食消夜,好多時凌晨一、兩點仲搵嘢食。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!