掃呢頁CODE去手機

2020年3月29日 星期日

【未有聲氣】沈卓盈疫情下閉關7日 煲劇煲湯無暇造人 #沈卓盈

沈卓盈、倪晨曦和鄺芷凡因為主持香港開電視節目《五星級絲打》成為好友,不過近日疫情嚴峻,她們都未有再聚會,加上倪晨曦仍然在加拿大未返港。人妻沈卓盈表示近 ...




沈卓盈、倪晨曦和鄺芷凡因為主持香港開電視節目《五星級絲打》成為好友,不過近日疫情嚴峻,她們都未有再聚會,加上倪晨曦仍然在加拿大未返港。

人妻沈卓盈表示近日謝絕社交活動,居家避疫,她今日接受《蘋果》訪問時說:「我成7日冇出過街,只係噚日陪媽咪去醫院覆診,好快就返屋企。每日都係老公放工時買埋餸番嚟,我負責煮飯煲湯,呢排我覺得廚藝係有進步,少咗食街外嘢,我都食得健康咗,疫情下順便身體排毒。」對於近日不少藝人疫情下宣佈造人成功,沈卓盈卻未有聲氣,她說:「生BB嘅嘢隨緣,我雖然冇出街,但都好多嘢做,又煲劇又煲湯,冇刻意造人。」

今晚的一集介紹遊艇,沈卓盈表示拍攝當日氣溫只有12度,但她們要坐快艇出海,鏡頭前還要忍受吹海風,有苦自己知,衣衫單薄的沈卓盈卻最醒目,她說:「我喺身上貼咗三個暖包,所以比佢兩個頂得住刺骨寒風。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

沈卓盈、倪晨曦和鄺芷凡因為主持香港開電視節目《五星級絲打》成為好友。


三女自拍。


背影都好得意。


鬥搶鏡 。


沈卓盈宅在家煲劇又煲湯。



鍾意就快D Share啦!