掃呢頁CODE去手機

2020年3月22日 星期日

【母親墮樓 2億生意到結業】胡敏珊:媽媽離世 令我明白成功只係人生一部份 #胡敏珊

胡敏珊14歲入行做模特兒,20歲出頭,跟當年男友一起打造潮牌手錶,試過一年有2億生意,被視為鐘錶界女神,智慧與美貌並重,再加努力,胡敏珊當年極速在名人 ...






胡敏珊14歲入行做模特兒,20歲出頭,跟當年男友一起打造潮牌手錶,試過一年有2億生意,被視為鐘錶界女神,智慧與美貌並重,再加努力,胡敏珊當年極速在名人圈成為焦點。

其後她創辦個人手錶品牌,宣傳攻勢十分成功,卻遇上金融風暴,胡敏珊被逼結束所有店鋪,損手離場。

事業遭滑鐵盧,07年,母親在27樓寓所墮樓亡是另一個心結。自小跟母親感情要好的胡敏珊深受打擊,有報導指當日胡母情緒激動,縱使胡敏珊跟友人都在家,未能避免悲劇發生,十三年來,她都盡量廻避,鮮有觸及痛處。

「媽媽過世,令我思考自己真正需要,當失去最愛親人,便感到時間重要。媽媽突然離開,令我覺得成功唔係人生全部,只係人生一部份,最重要係做人心態同點面對自己,我學識知足同唔再執着。」胡敏珊罕有提起。

胡敏珊朋友都說這是個悲劇,但在她心中,反而慢慢成為一股推動力,她說:「與其在家喊,不如想吓媽咪生前最想自己做咩,媽咪好鍾意幫人,我覺可以將佢呢份愛延續,所以成立咗一個慈善基金幫人。」胡敏珊言行一致,因她剛與溫碧霞合作,推出了新唇膏,將收入一半損出,為白內障病人做手術。

在人生最低潮時,胡敏珊說自己遊歷了印度,尼泊爾、西藏等地方,逛寺廟做義工。

「人生最開心反而是最低潮時候,嗰段時候,我喺印度,到過十幾個城巿,經常撫心自問,

點解當地人比我笑得更開心。我望住佢哋,然後我諗當地人做十世人,都未必有我咁多機會,同埋可以做到咁多嘢。我發現自己原來從來唔識感恩,遇到小小挫折就怨天尤人。」她說。

步伐放慢,然後再重頭再來。近年,胡敏珊又搞健康產品生意,她說:「我係一隻打不死獅子,朋友都話我變咗好多,好似另一個人,即係破繭而出。以前我唔鍾意笑,而家唔同晒,你叫我唔笑都唔得。其實無論幾聰明,幾咁成功,但冇笑容,咁又有咩意思!我問自己,如果賺到錢,但已經唔識笑,咁搵錢目的又係為咗咩呢?」

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!