掃呢頁CODE去手機

2020年3月22日 星期日

爆少年輕狂險被踼出訓練班 尹天照感激被梁天提拔 #尹天照

經天叔提拔,尹天照終於時來運到喺劇集《我和殭屍有個約會》中上位,成為亞視一哥。
爆少年輕狂險被踼出訓練班尹天照感激被梁天提拔經天叔提拔,尹天照終於時來運到喺劇集《我和殭屍有個約會》中上位,成為亞視一哥。終年87歲的香港第一代電視小 ...




爆少年輕狂險被踼出訓練班 尹天照感激被梁天提拔

經天叔提拔,尹天照終於時來運到喺劇集《我和殭屍有個約會》中上位,成為亞視一哥。

終年87歲的香港第一代電視小生梁天(天叔)一生桃李滿門、亞視出身的陳秀雯、何家勁、萬梓良、江華等都是他學生,而當年憑經典劇集《我和殭屍有個約會》上位成為亞視一哥的尹天照都係受天叔啟蒙,阿照好感激天叔:「佢係我嘅啟蒙老師,當年我年少輕狂,讀咗三個月訓練班幾乎被趕出校,若唔係天叔提拔我拍第一套劇《琴劍恩仇》,又點會有後期受人喜歡嘅角色呢?所以有今時今日全因有你!天叔我感謝你,願你一路走好,在天國與神同在。」




鍾意就快D Share啦!