掃呢頁CODE去手機

2020年3月29日 星期日

陳柏宇:【呢個理由…】陳柏宇底褲着足8年穿晒窿  #陳柏宇

條底褲着到穿窿同保真係有關咩?歌手陳柏宇(Jason)今晚以活動大使身份出席環保活動,席期自爆為環保,底衫褲着足7、8年,即使有窿都繼續着,事後受訪時 ...




條底褲着到穿窿同保真係有關咩?


歌手陳柏宇(Jason)今晚以活動大使身份出席環保活動,席期自爆為環保,底衫褲着足7、8年,即使有窿都繼續着,事後受訪時問到正身穿的底褲情況如何?他抵死笑話:「有窿都唔出奇!(老婆唔會睇唔過眼幫你換新?)佢唔會。(定你喺老婆面前係唔着?)唔係,咁多數都穿喺個底部,佢睇唔到都冇乜所謂。」


早前才自言變肥的Jason,事隔兩個多星期已慢慢將肥肉練成肌肉:「有做番Gym,但新規例話6點後閂Gym Room,晏晝都有去做多次,最後衝刺!(唔搵囡囡做啞鈴?)佢太輕,3、4個月都係維持喺20磅,佢係有長高,就係冇重到,最近佢食奶都唔係食得特別好,鍾意食大人食物、餅乾同芝士。」


因新冠肺炎疫情持續爆發,娛樂場所需關閉兩星期,熱愛打高爾夫球的Jason都要忍忍手:「其他都冇影響,因為好少出街,為疫情封娛樂場所係仲好,係要咁做。(成日留喺屋企搞到電費貴?)囡囡、老婆、姐姐最近都喺屋企多,都冇辦法,等疫情過咗先再慳電,但使費就真係少咗,少咗出街食飯消費,睇見卡數都好滿意!(冇上網買嘢?之前畀人呃?)有上網買,但自從嗰次之後都再冇畀人呃。」多時間留家中進行造人大計?他透露:「呢年內有計劃。(呢段時期佗B高風險?)少接觸外面世界,有咗嘅話會做多啲防護。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!