掃呢頁CODE去手機

2020年3月29日 星期日

李元玲:【香腸一條條】李元玲胸前撒胡椒食飽飽 #李元玲

李元玲愛心意粉,真係食過翻尋味~有馬來西亞鋼琴女神之稱嘅李雲迪徒弟李元玲,依家日日留喺家鄉冇嘢做,唯一可做就係上載唔同靚相短片同大家SayHello, ...




李元玲愛心意粉,真係食過翻尋味~


有馬來西亞鋼琴女神之稱嘅李雲迪徒弟李元玲,依家日日留喺家鄉冇嘢做,唯一可做就係上載唔同靚相短片同大家Say Hello,早兩日佢就拍咗條索爆住家落廚片,一身超貼身連身裙透出黑色Bra邊,真係惹火到爆!


一心諗住教大家整牛肉腸肉醬意粉嘅佢,一開始就晒出4條香腸,瞬間就畀佢剁成肉醬,之後再整埋意炒呀剩咁,最後就必睇佢俯身撒胡椒,成條3吋事業線表露無遺,真係睇到人眼都凸,之後佢食飯前再大啖大啖飲奶奶,Perfect!


而宅在家嘅佢,呢兩日都上載唔同造型照,睇得出佢真係悶到爆,一時就成套天鵝湖芭蕾舞Look,一時就換上Hip Hop Look,加上佢忽然整招單手倒立腿張開,Oh My God真係倒瀉奶,連佢自己都話就嚟諗唔到仲有咩嘢可以做喇:「封國初11,你們都還好嗎?我快想不到還能做甚麼了。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!