掃呢頁CODE去手機

2020年3月13日 星期五

容祖兒:【歐洲返港】容祖兒搭長途機驚到廁所唔敢去 #容祖兒

祖兒喺歐洲巡唱返港,當然盡本分做足防痠措施。天后容祖兒近日忙於世界巡迴歐洲站,完成英國及荷蘭部分,惟因新冠肺炎肆虐取消了巴黎一站。今午她返港現身機場, ...




祖兒喺歐洲巡唱返港,當然盡本分做足防痠措施。


天后容祖兒近日忙於世界巡迴歐洲站,完成英國及荷蘭部分,惟因新冠肺炎肆虐取消了巴黎一站。今午她返港現身機場,戴上口罩的她身上及手提包都有空氣清新機,她笑言雖然搭長途機,但忍足全程沒有去廁所,亦只吃了很少東西:「搭飛機自己都緊張,係咁抹手,手指亦唔會掂塊面。」


她又指回家後也計劃自己隔離:「一返屋企就會全身消毒,自己喺房食飯,盡量少啲同家人接觸,就算出廳都戴口罩,就算啲朋友話想約見,我都唔會見住。」


祖兒透露下一站會在3月21號在馬來西亞開騷,但會視乎疫情進展,又指希望有機會再在巴黎開騷,但一切以安全健康為上。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!