掃呢頁CODE去手機

2020年3月13日 星期五

「過氣小三」張羽希:佢好熱情 #小三 #張羽希

「過氣小三」張羽希:佢好熱情

「過氣小三」張羽希:佢好熱情周汶錡法籍老公JulienLepeu來頭不少,其父RichardLepeu為代理多個國際品牌的集團財務董事,母親Evely ...




周汶錡法籍老公Julien Lepeu來頭不少,其父Richard Lepeu為代理多個國際品牌的集團財務董事,母親Evelyne在珠寶界也有名氣,為珠寶鑑證員。他早年曾在美國修讀寶石課程,曾擔任法國珠寶店的買手,後來港為某珠寶品牌擔任經理,更有指其父為他的事業謀出路,曾打本入股某珠寶品牌讓他經營。另外,愛靚車名酒的Julien於2014年以個人名義斥3千萬港元買入上環西街一個地舖,開設售賣時裝、美酒等的法式店舖。

識飲識食加上外表俊朗,飛來蜢自然不少,2008年Julien被拍得跟歌手張羽希(前名張苡澂)在尖東海旁「狼吻」,張羽希即被指是介入感情的第三者,有傳當時身為Julien未婚妻的周汶錡,情緒低落至服藥而送院。

張羽希對於Julien再次「偷食」,她昨日表示私下與他甚少聯絡,只會在網上打招呼,又讚對方好nice好吸引,而且高大靚仔:「我諗好多女仔好鍾意佢,但始終依家佢有家庭,唔應該咁樣做。」當年她被指做第三者,她說:「嗰時佢未結婚,我又單身,但過咗去就算,唔好提。(Julien再次偷食,係咪還你清白?)清唔清白都算啦,時間係最好嘅證明,我費事愈描愈黑,由觀眾雪亮嘅眼睛去睇。」她寄語Julien言行要檢點:「佢係好熱情,但唔應該咁隨便,始終兩個人一齊要互相對對方好,佢又有小朋友,言行上要有責任交代番。」




鍾意就快D Share啦!