網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月1日 星期日

自比玄彬被鬧爆 吳業坤跟黃文意演夫妻多得監製明益 #吳業坤 #玄彬 #黃文意

坤哥與黃文意在新劇演夫妻。
自比玄彬被鬧爆吳業坤跟黃文意演夫妻多得監製明益坤哥與黃文意在新劇演夫妻。吳業坤直認因主題為「男神」所以出席《流行經典50年》,對於跟靚佬王敏德同場,他 ...




自比玄彬被鬧爆 吳業坤跟黃文意演夫妻多得監製明益

坤哥與黃文意在新劇演夫妻。

吳業坤直認因主題為「男神」所以出席《流行經典50年》,對於跟靚佬王敏德同場,他笑說:「咁咪啱數囉,我哋係唔同魅力嘅靚仔。」

提到早前以自己跟韓國男神玄彬比較,坤哥笑說:「俾朋友鬧爆咗,我覺得某個角度相似啫,又係軍人,大家笑吓都OK,依家個個都好悶。」

坤哥謂稍後開拍新劇《BB大晒》,角色為馬國明胞弟,更跟擁有34F及是非多多的黃文意演夫妻。他笑說:「監製當初話我同佢做對手,係益我!」




鍾意就快D Share啦!