網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月22日 星期日

【許志安林建岳...】胡敏珊嫁金融才俊:我花咗一世人時間先搵到佢 #安仔 #林建岳 #胡敏珊 #許志安

【許志安林建岳...】胡敏珊嫁金融才俊:我花咗一世人時間先搵到佢17分鐘前胡敏珊早前宣佈跟拍拖兩年,從事金融投資的男友羅御軒Joseph結婚,最後因疫 ...




  • 【許志安林建岳...】胡敏珊嫁金融才俊:我花咗一世人時間先搵到佢
  • 17分鐘前




胡敏珊早前宣佈跟拍拖兩年,從事金融投資的男友羅御軒Joseph結婚,最後因疫情被逼延期舉行。選定Joseph,她表示十分欣賞對方:「佢好有善心,好想為呢個世界做一啲嘢。二十幾歲時,佢已經寫書教人分享快樂,嗰本書好似係同《心靈雞湯》作者一齊合作,我從來未識過呢啲男仔。以前以為自己花心或者任性,其實原來係一直等緊呢個人出現。我好感恩認識佢,因為花咗一世人時間先搵到,的碓唔係咁容易。我哋大家都有本身目標,性格都幾小朋友,一齊好開心。」

被喻為鐘錶界女神的胡敏珊,多年來,跟她傳過緋聞的包括有早年單身的許志安、林建岳、以及武術出身的杜宇航等。不過胡敏珊正式承認的就只有拍拖8年,跟她一起打造潮錶品牌,做出二億生意額的毛志輝和前金牌大風主席龐維仁,都是有腦生意人。

對於過去緋聞,胡敏珊未有逐一澄清:「坦白講,大部分男友其實大家唔清楚,雜誌封面嗰啲多數都係假,真命天子,大家都未必知道。」不過胡敏珊坦言,雖然過去戀情未能開花結果,但都令她有所得着。

「身邊每一位男士都讓我學到好多嘢,不論好與壞,好事當然會,但其實壞事都有,否則都唔會分手。不過反思過去,自己都有錯,而家長大後,覺得每件事都唔係單方面,係雙方面造成。」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!