網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月22日 星期日

【頭條獨家】疫下消遣 撇妻兒約埋遊電單車河 吳家樂敖嘉年吹水唔戴罩 #吳家樂 #敖嘉年

無懼飛沫  吳家樂(右)與敖嘉年甫見面即脫下口罩,近距離吹水。
【頭條獨家】疫下消遣撇妻兒約埋遊電單車河吳家樂敖嘉年吹水唔戴罩無懼飛沫吳家樂(右)與敖嘉年甫見面即脫下口罩,近距離吹水。閉關避炎多時,近日不少市民都開 ...




疫下消遣撇妻兒約埋遊電單車河吳家樂敖嘉年吹水唔戴罩無懼飛沫吳家樂(右)與敖嘉年甫見面即脫下口罩,近距離吹水。閉關避炎多時,近日不少市民都開 ...




【頭條獨家】疫下消遣 撇妻兒約埋遊電單車河 吳家樂敖嘉年吹水唔戴罩



無懼飛沫 吳家樂(右)與敖嘉年甫見面即脫下口罩,近距離吹水。

閉關避炎多時,近日不少市民都開始靜極思動,相約到郊區呼吸新鮮空氣,而月初於疫市下掃走千萬單位的吳家樂出名鍾意玩車,追求速度的他得閒仲會約圈中一班「電單車同好會」成員去兜風。近期未使開工的他就撇甩老婆和仔女,騎住愛駒跟另外兩位人夫敖嘉年和呂頌賢入西貢「晒馬」,惟3人落車吹水期間竟唔戴口罩,認真高危!採訪:張詠森

呵護愛駒 吳家樂於出發前細心檢查愛駒。
呵護愛駒 吳家樂於出發前細心檢查愛駒。
鐵騎之友  (左起)敖嘉年、呂頌賢、吳家樂都是電單車發燒友。

鐵騎之友 (左起)敖嘉年、呂頌賢、吳家樂都是電單車發燒友。

新冠肺炎襲港約兩個月,大部分市民都遵從專家意見,暫時減少外出及群體活動,但「閉關」多日都要唞吓氣,近日不少人就選擇遠離人煙稠密的市區,相約朋友或一家大細去沙灘、遠足舒展筋骨。不過對圈中一眾車迷而言,卻有更刺激的「避炎」活動。早前趁周末,3位人夫吳家樂、敖嘉年及呂頌賢就拋低妻兒,與一班志同道合的鐵騎士去西貢遊車河,尋找男人的浪漫。

高風險吹水

當日約下午1點,3人與車友們相約於白沙灣碼頭集合,其間他們將電單車停泊在路上,並於一旁圍埋講吓車經,雖然一身「烈火戰車Look」的吳家樂和敖嘉年刻意遠離人群,脫下頭盔密密斟,但見二人均沒戴口罩,距離也不足1米,交叉感染的風險都好高!未幾,久未在港公開露面的呂頌賢亦加入Chit Chat,年屆50有4的他臉上雖增添了幾分歲月痕跡,但頭上綁個超Young「噴水池辮仔」,港版山下智久的味道依然猶存!

上Gear 敖嘉年戴番個頭盔及太陽眼鏡先開車。

上Gear 敖嘉年戴番個頭盔及太陽眼鏡先開車。
吸睛戰車  型仔車隊出發去兜風,引來不少途人目光。

吸睛戰車 型仔車隊出發去兜風,引來不少途人目光。

五月先開工

受訪時,一向黐家的吳家樂向記者表示:「我都係出嚟幾粒鐘,轉頭就走㗎喇。」見他全程沒戴口罩,問到可會擔心中招?他即解釋:「我有袋住(口罩),揸車嘅時候冇戴,但停車落地就會戴番。(有冇帶3個仔女去邊?)之前都想帶小朋友去行山,點知咁鬼多人,所以就打消咗呢個念頭。」早前拍竣劇集《失憶24小時》的吳家樂,又透露新劇延後到5月開工,故目前未有嘢做。隨後等齊人,眾人便上Gear浩浩蕩蕩地駕車出發去兜風,沿路更吸引不少途人目光,非常架勢!

興奮出發 吳家樂見到鏡頭都不忘揮揮手Say Hi。

興奮出發 吳家樂見到鏡頭都不忘揮揮手Say Hi。
無罩合照  當日(左起)呂頌賢、吳家樂、何君誠和敖嘉年(右)於西貢兜風也不忘拍照留念。

無罩合照 當日(左起)呂頌賢、吳家樂、何君誠和敖嘉年(右)於西貢兜風也不忘拍照留念。
飯聚車友 其間忽然落雨,一班車友去了附近的茶記醫肚。

飯聚車友 其間忽然落雨,一班車友去了附近的茶記醫肚。
型佬兜風  吳家樂早前都有約(左起)徐榮、彭懷安、唐嘉麟、譚俊彥去遊車河。

型佬兜風 吳家樂早前都有約(左起)徐榮、彭懷安、唐嘉麟、譚俊彥去遊車河。
不用開工 各行各業大受疫情影響,吳家樂與敖嘉年也不例外,未需入劇組的吳家樂近日忙為《法證先鋒IV》宣傳。

不用開工 各行各業大受疫情影響,吳家樂與敖嘉年也不例外,未需入劇組的吳家樂近日忙為《法證先鋒IV》宣傳。
派發物資  敖嘉年趁空檔去做義工,向有需要人士派發防疫用品。

派發物資 敖嘉年趁空檔去做義工,向有需要人士派發防疫用品。

鍾意就快D Share啦!