掃呢頁CODE去手機

2020年3月4日 星期三

蔡少芬:蔡少芬拍片謙稱樣貌一般 網友以為林志玲 #林志玲 #蔡少芬

都...真係唔似蔡少芬。藝人蔡少芬(Ada)貴為香港小姐季軍,雖然已經46歲並生咗三個小朋友,但顏值依然Keep住咁高,不過謙虛嘅佢呢日就喺社交網發文 ...




都...真係唔似蔡少芬。


藝人蔡少芬(Ada)貴為香港小姐季軍,雖然已經46歲並生咗三個小朋友,但顏值依然Keep住咁高,不過謙虛嘅佢呢日就喺社交網發文,直言覺得自己一般般:「我老公和女兒都說我很美很美,我就覺得......一般」


佢又晒出一段自拍短片,片中佢撥弄秀髮,加埋Watt數十足嘅超強電眼,真係索到爆!大批網民激讚佢靚女,簡直有如仙女下凡,又讚佢老公張晉勁有眼光,更有網友指睇片以為係「台灣第一名模」林志玲!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!