掃呢頁CODE去手機

2020年3月4日 星期三

蔣家旻:《愛回家》傳緋聞 蔣家旻羅天宇拖手都尷尬? #愛回家 #愛.回家 #羅天宇 #蔣家旻

愈熟就會愈尷尬?藝人蔣家旻與羅天宇年前合作拍劇演兄妹傳出緋聞,不過二人卻冇有怕,近日更大方應好友麥秋成之邀,於對方的微電影《戀戀季節》中擔任男女主角「 ...




愈熟就會愈尷尬?


藝人蔣家旻與羅天宇年前合作拍劇演兄妹傳出緋聞,不過二人卻冇有怕,近日更大方應好友麥秋成之邀,於對方的微電影《戀戀季節》中擔任男女主角「奉旨談情」,不過鏡頭後二人卻絕不「享受」,家旻坦言:「本來以為大家咁熟應該冇問題,點知即使係普通嘅拖手、攬吓大家都覺得好尷尬,好彩今次冇咀戲咋。好記得導演曾經行開過,交畀我哋自由發揮,但返嚟睇片唔收貨,話我哋太生硬要再嚟過!」


談到有否發展可能,羅天宇靦腆表示「應該難啲」,反觀家旻卻相當爽直:「依家冇可能,但唔知日後大家會唔會再合作,可能到時擦出火花呢,呢個世界冇永遠嘅絕對!」麥秋成即「推波助瀾」笑說:「其實我拍呢個微電影想分幾部曲嘅,仲有第二位女主角都未出場,如果有贊助嘅話可能好快開續集,到時唔排除要佢兩個咀嘴!」


由於製作費有限,麥秋成坦言本想到東京取景亦要轉移陣地,且向家旻及羅天宇「揼心口」:「佢兩個仗義幫忙,我又睇中家旻識精通日文做埋翻譯,至於天宇仲唔話得,得3日都肯飛日本,幫我完成拍攝。」羅天宇表示:「本來想留5日嘅,點知真係唔得,惟有喺拍攝地點附近,同埋長途車程,望吓附近啲風景同拍照留念。我覺得取景處鳥取係個唔錯嘅地方,不過因為拍攝超時,幾乎趕唔切上機返香港。」家旻坦言今次演出微電影壓力相當,拍攝前開始爆瘡,幸得麥秋成鏡頭相就才回復「靚樣」。


場地:Wahaha Partyroom
蔣家旻服裝:Amelie Street
髮型:Jay Cheung@Hair



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!