掃呢頁CODE去手機

2020年3月31日 星期二

【頭條獨家】貽興狂鬧 轟滯留秘魯港女被圍插 項明生笑言絕冇留言讚自己 三題 #港女

以事論事    項明生強調批評「港女事件」只係以事論事,唔涉及政治,唔好混為一談。
【頭條獨家】貽興狂鬧轟滯留秘魯港女被圍插項明生笑言絕冇留言讚自己三題以事論事項明生強調批評「港女事件」只係以事論事,唔涉及政治,唔好混為一談。滯留秘魯 ...




貽興狂鬧轟滯留秘魯港女被圍插項明生笑言絕冇留言讚自己三題以事論事項明生強調批評「港女事件」只係以事論事,唔涉及政治,唔好混為一談。滯留秘魯 ...




【頭條獨家】貽興狂鬧 轟滯留秘魯港女被圍插 項明生笑言絕冇留言讚自己 三題



以事論事 項明生強調批評「港女事件」只係以事論事,唔涉及政治,唔好混為一談。

滯留秘魯港人S小姐向傳媒求助,抱怨隔離期間旅舍膳食太差,旅遊達人項明生(James)睇唔過眼在網上平台批評「明知外有毒,偏向病毒行」。批評風波愈滾愈大,作家王貽興更在社交網站發帖狂鬧,怒插項明生斷章取義抹黑S小姐。同王貽興從沒積怨的項明生被辣㷫,「我諗有人宅喺屋企要有存在感,呃啲like返嚟。」對於在FB專頁留言讚自己被cap圖瘋傳,James強調無做過,「點會自己同自己講嘢咁好笑?」採訪:方騫平

出post自讚 網民發現項明生在fb專頁中留言讚自己「鬧得好寫得好」,當事人強調無做過,更暗示係P圖,總之唔關佢事。
出post自讚 網民發現項明生在fb專頁中留言讚自己「鬧得好寫得好」,當事人強調無做過,更暗示係P圖,總之唔關佢事。
無仇無怨    王貽興同項明生無仇無怨,對被王貽興開Post大鬧一頭問號。

無仇無怨 王貽興同項明生無仇無怨,對被王貽興開Post大鬧一頭問號。

對於今次突然成為箭靶,項明生堅持以事論事,絕不後悔!他說:「我覺得有啲人將好簡單嘅事套入政治立場,原先只係話個女仔食得鹹魚抵得渴,去旅行預咗有啲咁嘅狀況,呢啲自己解決你點解要係咁埋怨,怨天尤人?王貽興就對號入座,加入政治色彩鬥爭,咁樣會令到社會好撕裂,我覺得唔同政治立場唔係勢不兩立嘅,做人要講道理,講邏輯、講思維。我同王貽興無怨無仇,淨係喺書展見到面會打兩個招呼,大家完全係無接觸,我唔知點解佢突然用啲好人生攻擊嘅嘢,喺佢個fb寫埋粗口攻擊我,我諗有人要有存在感,想搵啲眼球,呃啲like返嚟,可能呢個時候啲人宅喺屋企悶得滯啩。」

無喺墨西哥掃口罩

被王貽興指責「有口話人」的項明生在今年二月疫情開始嚴峻下繼續出發去日本旅行,又指他於墨西哥旅行時,掃晒當地口罩及消毒用品,之後放上網呃Like。James解釋去日本係為和歌山觀光局工作,履行工作合約。同時,他沒有狂掃口罩:「我帶團友喺一月尾去墨西哥,當時嗰度一單確診都冇,每個團友淨係買到5個口罩,搓手液每人3枝,包括我在內,其實好多香港人都喺海外買口罩啦。因為我同所有團友嘅物資一齊影咗張相,啲人以為我好多貨。」

重火藥味 王貽興出post咬住項明生唔放,好重火藥味。

重火藥味 王貽興出post咬住項明生唔放,好重火藥味。
秘魯旅遊    項明生曾到秘魯旅遊,更在名勝馬丘比丘打過卡。

秘魯旅遊 項明生曾到秘魯旅遊,更在名勝馬丘比丘打過卡。

無自己同自己講嘢

對於有網民發現他喺自己的fb專頁留言讚自己「鬧得好寫得好」,James帶笑回應:「我唔知張相喺邊度嚟㗎喎,我又冇自問自答,𠵱家網絡上面有好多PS、好多騙案,啲人就以訛傳訛,我可以講,我從來冇自問自答,點會自己同自己講嘢?我覺得好好笑,得啖笑,今朝笑咗好耐呀!哈!我真係覺得好好笑呀,點都好啦,新冠肺炎全球大流行,𠵱家大家好需要正能量嚟抗疫!反正外遊工作被迫煞停,留港空檔則用嚟做善事,之前我落咗深水埗同明哥派咗300個飯盒畀露宿者,我仲捐咗300個fans送嘅口罩畀佢哋,反正我都夠口罩用,希望人人有罩用,齊心來抗疫。」

提早拍攝被讚有腦

James表示,喺2月尾,眼見鑽石公主號確診數字係咁升,覺得當中會有好多變數,所以提議去日本的拍攝工作改早半個月,免得夜長夢多:「最後連和歌山觀光局都讚我勁,有先見之明知道會封城,其實我純粹係猜測,因為我鍾意日本,知道日本決策要穩陣,往往會慢幾拍。由於和歌山唔係大城市,而且今次主要深入冇乜人到嘅秘境,其中去咗天滿宮、東召宮睇梅花,兩個神宮都冇人,相對和歌山冇大城市氣氛咁緊張,較重災區北海道較安全。我又喺德川家康嘅城堡扮成將軍,寫繪馬為香港祈禱,仲好好彩喺鄉下地方僅用正價100日圓(約7元港幣)買到最後一包粉紅色小童口罩。」

一場誤會 之前項明生喺fb放相,相中有大量來自古巴及墨西哥的口罩、搓手液及酒精紙巾,被轟掃晒人哋抗疫物資,項明生就話係一場誤會。

一場誤會 之前項明生喺fb放相,相中有大量來自古巴及墨西哥的口罩、搓手液及酒精紙巾,被轟掃晒人哋抗疫物資,項明生就話係一場誤會。
落區派罩    因疫情少咗工作,項明生跟明哥落深水埗派口罩及飯盒畀露宿者。

落區派罩 因疫情少咗工作,項明生跟明哥落深水埗派口罩及飯盒畀露宿者。
為港祈禱 疫情影響全球,項明生寫繪馬為香港祈禱。

為港祈禱 疫情影響全球,項明生寫繪馬為香港祈禱。
項明生同王貽興本身無仇無怨,卻因秘魯港人S小姐而展開罵戰。

項明生同王貽興本身無仇無怨,卻因秘魯港人S小姐而展開罵戰。
正價買罩 成功撲到正價小童口罩,雖然自己唔啱使但可以轉贈畀朋友。

正價買罩 成功撲到正價小童口罩,雖然自己唔啱使但可以轉贈畀朋友。
暫停外遊    因為好多海外工作及旅行團都取消咗,未來半年都唔使坐飛機周圍去。

暫停外遊 因為好多海外工作及旅行團都取消咗,未來半年都唔使坐飛機周圍去。

鍾意就快D Share啦!