掃呢頁CODE去手機

2020年3月31日 星期二

【無晒神】手痕捽眼致生瘡 蔡思貝無化眼妝開工 #蔡思貝

蔡思貝無化眼妝,雙眼即刻無咁精靈。
【無晒神】手痕捽眼致生瘡蔡思貝無化眼妝開工蔡思貝無化眼妝,雙眼即刻無咁精靈。蔡思貝同王浩信等人到上水拍攝《踩過界II》外景,見到思貝左眼冇化眼妝,仲有 ...




【無晒神】手痕捽眼致生瘡 蔡思貝無化眼妝開工

蔡思貝無化眼妝,雙眼即刻無咁精靈。

蔡思貝同王浩信等人到上水拍攝《踩過界II》外景,見到思貝左眼冇化眼妝,仲有啲眼腫腫,她透露日前做了割除眼瘡的小手術。

蔡思貝因為手多捽眼搞到生眼瘡。
蔡思貝因為手多捽眼搞到生眼瘡。

思貝表示個多禮拜前於錄影廠拍攝喊戲,當日大意用手捽眼後,由眼部不適發展到生眼瘡。她說:「我唔敢化眼妝,想畀佢唞多一兩日,拍嘅時候盡量就位。」她提到醫生指生眼瘡部份原因是壓力及疲勞所致。談到現正拍劇會否難以有足夠休息,他說:「都OK,公司好好,而家都係拍外景,每日都係拍一組。之前一返到屋企就瞓覺或者睇劇本,反而想抽時間做運動。」




鍾意就快D Share啦!