掃呢頁CODE去手機

2020年4月18日 星期六

袁詠儀:放疫監掃6個手袋16件衫慶祝?袁詠儀咁答 #袁詠儀

靚靚擔心入唔到家門!藝人袁詠儀(靚靚)早前原定到內地拍劇,但因疫情嚴峻而延期,近日內地疫情有所緩和,靚靚便飛到內地繼續工作,前日完成隔離之後,有網民爆 ...




靚靚擔心入唔到家門!


藝人袁詠儀(靚靚)早前原定到內地拍劇,但因疫情嚴峻而延期,近日內地疫情有所緩和,靚靚便飛到內地繼續工作,前日完成隔離之後,有網民爆料話喺商場嘅名店撞到佢,仲話睇住佢輕輕鬆鬆就掃咗6個手袋加16件衫,網民推測一向鍾意買名牌手袋嘅靚靚,今次大手掃貨可能係想慶祝坐完「疫監」!


靚靚知道咗呢個掃貨消息之後,喺社交網度留言承認有買,不過冇買咁多:「澄清沒有,不可能有6個包,都是小錢包,那有16件衣服,6件衣服都沒有,是帽子。」佢老公張智霖曾經喺真人騷到講過:「老婆,不要再買包了!」唔知係咪怕老公嬲豬,靚靚最後仲搞笑補充話:「不要誇張,不然不能入家門,謝謝!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!