掃呢頁CODE去手機

2020年4月18日 星期六

李連杰:抗疫隔離影響情緒 李連杰細女嚴重抑鬱復發 #李連杰

日日困喺屋企,情緒波動唔可以輕視!武打明星李連杰與前亞姐冠軍利智所生的兩個女兒都長得亭亭玉立,大女Jane於美國哈佛大學攻讀文理學士學位,又靚又叻,細 ...




日日困喺屋企,情緒波動唔可以輕視!


武打明星李連杰與前亞姐冠軍利智所生的兩個女兒都長得亭亭玉立,大女Jane於美國哈佛大學攻讀文理學士學位,又靚又叻,細女Jada學業優異,現於美國知名高中Phillips Academy就讀。因為新冠肺炎全球爆發,美國疫情嚴峻,身在美國的Jada為鼓勵自我隔離或需要隔離的人士不要灰心,而自爆曾經患焦慮及嚴重抑鬱症,幸身邊有人扶持及幫助。


Jada於社交網上載兩張大頭相,樣子甜美,神情輕鬆,她表示深知隔離確實對人的心理健康造成了傷害,當中包括她自己並透露:「我曾經有焦慮和嚴重抑鬱症的病歷,目前正經歷着非常嚴重的復發,我以為過唔到呢一關,但很幸運能夠獲得專業人士幫助。」


她勉勵大家要互相幫助:「我想喺呢度同大家講,如果你遇到類似情況,你並不孤單,好多人都因為要隔離產生焦慮,只要你上到網,當中有好多危機熱線或者網站可以畀到幫助,如果你冇呢種情況,請留意你嘅親人同身邊嘅朋友,並確保佢哋一切正常,因為冇人想獨自經歷呢啲情況。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!