掃呢頁CODE去手機

2020年4月18日 星期六

苑瓊丹自揭放棄拍電影同周星馳有關:我當時覺得好難堪 #周星馳 #苑瓊丹

「有線電視」是知名收費電視台,另句話說,要收看「有線電視」的節目,除了等「開電視」選擇性免費重播之外,就只能透過「其它」途徑重溫。不過近日「有線電視」 ...




「有線電視」是知名收費電視台,另句話說,要收看「有線電視」的節目,除了等「開電視」選擇性免費重播之外,就只能透過「其它」途徑重溫。不過近日「有線電視」非常慷慨,在個人YouTube頻道上載多個舊節目供觀眾免費任睇,當中包括《夠細奇則》、《臥底旅行團》以及《煉狗術師》等等。而其中一個免費重溫的,是由冰姐鍾慧冰主持的《我的老友係明星》,而其中一集的受訪嘉賓是苑瓊丹(苑仔),她更分享了很多個人演藝事業的高山低谷,由加入亞視再跳出電影圈,參演多部周星馳主演的作品:「講真嗰句,其實嗰段時間我都好風光,每日去開工,好得戚,劇本攞嚟一睇,跟住讀,點知導演話係急口令,我心諗唔係呀嘛?」當時苑仔所演的正是《九品芝麻官》中的龜婆。「星仔有一個習慣係會睇我哋演咩嘅,佢企咗喺度,但我又講嚟講去都講唔到,然後佢就同王晶導演講,佢話:『你叫佢講1234567』,然後晶哥就話:『唔得喎!而家講唔到嘅話,第日點配音呀佢!』我話畀你聽,因為我係一個好要面嘅人,我當時覺得好難堪,我隻耳仔紅晒,跟住我踎咗喺地下度,好驚,驚到真係,但都係要咬緊牙關做,我唔知啲人睇唔睇得出,可能啲人以為我當時個樣好兇狠,但其實我就係咬實牙關喺度講。之後我就走去問阿吳孟達,佢話演員呢,會回塘㗎,我就同我自己講,我掉以輕心咗,太理所當然,太驕傲,我已經冇咗作為一個演員對角色嘅了解,冇晒呢個過程。」

苑仔嘅《我老友係明星》而家免費任睇!(YouTube截圖)


知唔知呢個咩字!?(網絡截圖)


戲入面嗌交嗌得好勁。(網絡截圖)


戲入面嗌交嗌得好勁。(網絡截圖)


戲入面嗌交嗌得好勁。(網絡截圖)


戲入面嗌交嗌得好勁。(網絡截圖)


仲要同星爺互窒。(網絡截圖)


仲要同星爺互窒。(網絡截圖)


仲要同星爺互窒。(網絡截圖)


《唐伯虎點秋香》入面嘅石榴姐都好經典。(網絡截圖)


《香港電影我撐場民選大獎2020》全民一人一票,用行動撐本土!

重提TVB與「前輩」不和

而正因為發現自己「回塘」,苑仔把心一横重返電視界「磨刀」,當年是1995年:「好好彩,個天成日畀條好路我行,我一返電視台,然後電影界全軍覆沒。」苑仔加入TVB後,參演過多部處境喜劇,包括《真情》、《男親女愛》、《皆大歡喜》等,不過後期,又傳出苑仔在拍攝《皆大歡喜》時與「前輩」不和:「拍處境劇有一個重點好緊要,好需要做好功課同埋準時,日日都要開廠,你唔記得對白,你冇睇劇本,冇做好自己嘅嘢,你唔好行入個廠......當年我同一個演員不和,唔講名,佢做嘢唔認真,又遲到,我呢個人唔得㗎嘛,咁你又遲到,但你又發我圍,真係一發不可收拾。你話我唔尊重前輩,但我唔覺得自己有錯,如果大家都係認真工作,我覺得我哋就唔好分前唔前輩喇,但當然喇,前輩就會覺得我唔分尊卑。」

當日傳聞同苑仔不和嘅係家燕姐。(劇照)


苑仔飾「余瓊(低B瓊)」。(劇照)


在電影《超級學校霸王》中,邱淑貞(左一)曾扮演春麗,她在戲中的媽媽,演員苑瓊丹(右二)則扮演虛構人物春代。(Youtube截圖)


近年全力轉戰內地市場的苑瓊丹(苑仔)應老友鄭則仕(Kent哥)邀請,相隔3年後重返TVB拍攝新劇《街坊財爺》,但她就笑言這次是誤墜Kent哥的騙局,皆因她在劇中竟是飾演對方的媽媽!(電視截圖)


石榴姐(苑瓊丹飾)打尿震一幕堪稱經典。(《唐伯虎點秋香》電影截圖)


苑瓊丹和羅天池今日亮相出席香港開電視全新節目《開工大吉77》錄影。(葉志明攝)


苑瓊丹和羅天池今日亮相出席香港開電視全新節目《開工大吉77》錄影。(葉志明攝)


苑瓊丹。


苑瓊丹再次發揮她的喜劇細胞。(劇照)


仲有好耐冇見嘅苑瓊丹。(TVB YouTube影片截圖)


林峯、苑瓊丹和曾樂彤三人的戲份充滿喜感。


為塑造爛賭形象,苑瓊丹豪花五千元購買關刀耳環,令角色入型入格。


苑瓊丹與黃子華於《男親女愛》亦有合作。(網上圖片)


苑瓊丹飾演哪吒之母殷十娘。(Youtube影片截圖)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!