掃呢頁CODE去手機

2020年4月10日 星期五

吊威吔7粒鐘腰痛聲沙 張振朗收工要陪姪仔玩冇得休息 #張振朗

張振朗收工還要陪姪仔還槍Game。
吊威吔7粒鐘腰痛聲沙張振朗收工要陪姪仔玩冇得休息張振朗收工還要陪姪仔還槍Game。張振朗現身將軍澳電視城為新劇《踩過界II》開工,提到早前現身《流行經 ...




吊威吔7粒鐘腰痛聲沙 張振朗收工要陪姪仔玩冇得休息

張振朗收工還要陪姪仔還槍Game。

張振朗現身將軍澳電視城為新劇《踩過界II》開工,提到早前現身《流行經典50年》唱歌時聲沙,振朗表示當日唱歌前要拍劇,講話太多有點攰而聲沙,但相信不影響演唱質素。

振朗笑言剛剛開工時亦有大嗌戲,前一日則吊威吔7個小時,現在聲音沙啞更有腰痛。問回家可有保養聲線?他笑言有點難,因回到家中會陪兩個姪仔玩,雖然開工會攰,但回家又想陪他們玩,因為抗疫期間小朋友都未能上學,最近愛玩槍Game,笑指自己最水皮,輸給姪仔。




鍾意就快D Share啦!