掃呢頁CODE去手機

2020年4月10日 星期五

金剛:【冇乜人戴罩】金剛梁云菲墾丁鴛鴦戲水 #梁云菲 #金剛

依家咁嘅時勢,真係去邊都已經係天堂!藝人金剛與其女友國光女神梁云菲(Nana)日前齊齊前往墾丁,更雙雙暢泳、潛水,金剛坦言今次來墾丁除了是有幾日假期鬆 ...




依家咁嘅時勢,真係去邊都已經係天堂!


藝人金剛與其女友國光女神梁云菲(Nana)日前齊齊前往墾丁,更雙雙暢泳、潛水,金剛坦言今次來墾丁除了是有幾日假期鬆一鬆外,更藉此機會二人拍一些片,之後會放片上平台齊齊做網紅,金剛謂:「好多佢嘅fans都話想知佢同我私底下平時會做啲乜,咁我哋咪諗不如自己拍啲片上網(會否齊齊介紹台灣?)暫時都未去到咁,始終我哋都只係想畀啲fans睇到,知道我哋近況,如果之後有贊助,咁就當然會諗吓」


至於墾丁有甚麼好地方拍攝時,金剛謂:「我哋有拍到潛水,始終潛水我哋兩個都好鍾意,滑浪、潛水都有,墾丁就係陽光、沙灘同Bikini。(除咗女友,係咪仲有好多Bikini女睇?)係呀!呢邊着Bikini係好正常,你着鞋、着長褲先係怪。」


問到墾丁那邊的人是否如台北一樣對新冠肺炎疫情都很緊張時,他謂:「可能呢邊啲屋冇咁密集!啲人冇咁多,所以都冇乜人戴口罩,台北疫情就比較嚴重啲。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!