網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月6日 星期一

陳詩欣:陳詩欣鞏姿希卸妝挑戰 網友踢爆偽素顏! #陳詩欣 #鞏姿希

又…真係冇乜分別喎…疫情當前,大家盡量都留在家中防疫,百無聊賴下玩到冇嘢好玩,只好「犧牲」色相!陳詩欣同鞏姿希兩位靚女一於玩「卸妝Challenge」 ...




又…真係冇乜分別喎…


疫情當前,大家盡量都留在家中防疫,百無聊賴下玩到冇嘢好玩,只好「犧牲」色相!陳詩欣同鞏姿希兩位靚女一於玩「卸妝Challenge」,分別喺社交網上載卸妝片,片中佢哋同樣着上小背心,戴上頭套後,毫不留情卸去全面妝容,最後大方以素顏示人,幾乎同上妝後冇分別。


好多網民都大讃佢哋素顏依然咁省鏡,不過亦有網民直指佢哋係「偽素顏」、「內眼線、植咗睫毛、霧眉,所以落咗妝都靚嘅原因!」更有網民「投訴」佢哋開晒美顏鏡頭,根本就睇唔到真實一面喎。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!