網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月6日 星期一

【頭條獨家】蘇格蘭過五星級隔離生活 喬寶寶有幾聲咳好驚中招 #喬寶寶

家居隔離    隔離初期喬寶寶有幾聲咳要飲薑黃粉牛奶,日日要量體溫,進行醫學監察。
【頭條獨家】蘇格蘭過五星級隔離生活喬寶寶有幾聲咳好驚中招家居隔離隔離初期喬寶寶有幾聲咳要飲薑黃粉牛奶,日日要量體溫,進行醫學監察。新冠肺炎全球大流行好 ...




蘇格蘭過五星級隔離生活喬寶寶有幾聲咳好驚中招家居隔離隔離初期喬寶寶有幾聲咳要飲薑黃粉牛奶,日日要量體溫,進行醫學監察。新冠肺炎全球大流行好 ...




【頭條獨家】蘇格蘭過五星級隔離生活 喬寶寶有幾聲咳好驚中招

家居隔離 隔離初期喬寶寶有幾聲咳要飲薑黃粉牛奶,日日要量體溫,進行醫學監察。

新冠肺炎全球大流行好易中招,香港土生土長嘅印籍藝人喬寶寶喺3月26日已順利返抵蘇格蘭「交人」,但坐完長途機後翌日出現喉嚨痛病徵,仲有幾聲咳,寶寶坦言都幾驚,覺得好攰,無神無氣攤喺床嘅寶寶表示:「好彩飲咗幾劑喬嫂嫂炮製嘅薑黃粉牛奶後病情有改善,但仍然密切監察中,唔可以掉以輕心。」雖然要隔離,但喬嫂嫂超好服侍,一日三餐有魚有雞送到寶寶的隔離房門口,堪稱五星級隔離生活。採訪:方騫平

陽光普照 好彩到第3日病情好轉,加上陽光普照,寶寶心情靚返晒。
陽光普照 好彩到第3日病情好轉,加上陽光普照,寶寶心情靚返晒。
自己洗燙    獨自在後花園洗衫,晾衫「食自己」。

自己洗燙 獨自在後花園洗衫,晾衫「食自己」。

返抵蘇格蘭享受家庭樂的喬寶寶正展開14日嘅家居隔離生活,成面鬚根的喬寶寶拍片分享「禁閉隔離14日無福利」的生活:「喬嫂嫂同我講:『呢張床係你㗎喇,呢14日你食自己』佢搬咗去同細仔瞓。朝朝起身就探熱,睇吓有冇燒,因為返到嚟第2日有小小喉嚨痛同咳,都以為瀨嘢,所以老婆出入送餐時,我都要戴住口罩,費事傳染到屋企人。」

古法配方舒服晒

因為飲咗老婆的愛心薑黃粉牛奶,寶寶舒服返晒。「呢個係醫傷風感冒同關節痛嘅古法配方,一杯350ml牛奶加一湯匙薑黃粉就得,薑黃粉我多數喺印度店舖買,再落啲蜜糖咁會好飲啲,瞓覺前飲就最有益,但我都有密切監察住,睇吓病情有冇再嚴重,事關平日我都會有幾聲咳,而且冇發燒又冇肚屙,冇理由得幾聲咳就去求診。」悶悶地的寶寶自拍獨守空房狀況,佢透露平時喺「隔離睡房」上網,或者打電話畀親友解悶。寶寶笑言以往好少打畀親友講電話,「佢哋唔知我悶,仲讚我好有心。」

打發時間 寶寶每日就係攤喺床上上網,他坦言最愛香港,最好兩地都住吓。

打發時間 寶寶每日就係攤喺床上上網,他坦言最愛香港,最好兩地都住吓。
隔門吹水    喬嫂嫂送愛心餐入房時,寶寶隔住兩道門和細仔吹水。

隔門吹水 喬嫂嫂送愛心餐入房時,寶寶隔住兩道門和細仔吹水。

自己洗衫自己晾

寶寶房間對面就是細仔房,為安全起見,佢同細仔要隔住兩道門傾偈。「佢間房設備非常齊全,有電腦同電視機,仲好過我,不過我都ok嘅,獨享套廁,仲有淋浴間,雖然有鬚刨,但我冇剃鬚,呢度都唔使見人。」語畢,他打開大櫃檢視:「平日會見到喬嫂嫂啲靚衫,𠵱家得返我嗰啲。」鏡頭一轉去到後花園:「老婆鎖咗我喺後花園叫我自己洗返自己啲衫同自己晾埋,呢度啲衫全部係我嘅,咁都啱嘅,最慘要自己燙。每次都要清晒場,我由後門入去洗衫,喬嫂嫂唔畀我由正門出入,佢話:『呢兩個禮拜你都冇運行!』」

隔離餐單好豐富

寶寶坦言返到屋企,見到屋企人好開心點會悶吖!雖然只係遠距離見過大仔「印度豹」及醫師新抱仔,但都開心到暈,唯一喺隔離期間未見過年老媽媽。他又指喬嫂嫂一日送上三餐,餐單有咖哩魚、咖哩四季豆、咖哩雞配薄餅及意粉,仲有香料奶茶及薑黃牛奶加蜜糖:「我唔使講想食乜,佢會自動自覺,佢知我鍾意食乜飲乜,一日三餐都提供唔同食物,我梗係話佢整得好味啦,又唔使我下廚,總之舒服過住五星級生活。」

愛心正餐 喬嫂嫂炮製雜豆茄汁薑黃意粉,喬寶寶當然讚好味。

愛心正餐 喬嫂嫂炮製雜豆茄汁薑黃意粉,喬寶寶當然讚好味。
冒險坐機    喺疫情下坐飛機都幾高危,好易中招。

冒險坐機 喺疫情下坐飛機都幾高危,好易中招。
人生轉捩 2005年喬寶寶因參加無綫節目《殘酷一叮》而入行。

人生轉捩 2005年喬寶寶因參加無綫節目《殘酷一叮》而入行。
威猛大仔    大仔「印度豹」曾經探班,企喺陳展鵬隔離, 6呎2吋高人一等。

威猛大仔 大仔「印度豹」曾經探班,企喺陳展鵬隔離, 6呎2吋高人一等。

鍾意就快D Share啦!