網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月6日 星期一

王君馨:王君馨Long D險出軌男拍檔 網友翻出3位嫌疑人 #王君馨

王君馨選擇係講畀老公知,即係當時仲係男友。藝人王君馨(Grace)同老公Daniel於2017年結束11年愛情長跑拉埋天窗,日前Grace拍片分享二人 ...




王君馨選擇係講畀老公知,即係當時仲係男友。


藝人王君馨(Grace)同老公Daniel於2017年結束11年愛情長跑拉埋天窗,日前Grace拍片分享二人嘅愛情故事,佢透露同Daniel早於19歲時已認識,曾一度分手近三年多,直至23歲決定復合,並展開遠距離戀愛。


差啲愛上同劇男拍檔


Grace坦言同Daniel分隔兩地時,身邊都有唔少誘惑,佢更重提曾經動搖,差啲愛上同劇男拍檔:「其中一個男仔係我拍劇嘅Partner,我哋日日都會見面,成日都會諗住佢,睇劇本又諗住佢,拍劇又諗住佢,真係開始對佢會有真感情,我發覺我開始想照顧佢,想見佢多啲。有一日我發夢都見到佢,我就感覺到好似上帝畀咗個黃燈我,話我知要停一停,我就發覺我諗呢個男仔諗得太多啦。」佢續指當時即向Daniel坦白,並承諾除拍劇食飯外,唔會再同該男拍檔單獨見面。


片段引起網友熱烈討論,更從Grace以往拍攝嘅劇集中整合出三位「嫌疑人」,分別係曾同佢飾演情人嘅沈震軒、袁偉豪,以及兄妹檔嘅陳展鵬,更有網友笑指個個都大隻靚仔,難怪有一刻動心。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!