掃呢頁CODE去手機

2020年4月8日 星期三

黎諾懿:疫境暫停「播種」 黎諾懿摸龍床祈福添運 #黎諾懿

疫情下好多嘢都停晒!藝人黎諾懿因疫情兩個綜藝節目都延期,幸好他一早先「搵」未來錢,在今年年頭一口氣接拍了四個廣告及代言人工作「頂住」,而原定今年追B女 ...




疫情下好多嘢都停晒!


藝人黎諾懿因疫情兩個綜藝節目都延期,幸好他一早先「搵」未來錢,在今年年頭一口氣接拍了四個廣告及代言人工作「頂住」,而原定今年追B女亦同樣暫停「播種」,早前更花千元拜神祈福,兼摸勻三張喻意健康、生B及財富的龍床。


一向篤信佛教的黎諾懿,日前專程到布袋澳的天后廟拜神祈福,花了約千元添香油、摸龍床等,求健康、求添丁及財富。因為疫情嚴峻,黎諾懿工作上或造人都大受影響,特別去拜神祈福望疫情快過,他說:「手上工作好多都停咗,2個節目都割置咗,正常情況下農曆新年後好多公司都有周年慶商演都冇晒。但我好幸運,年頭時已做咗成年收入,拍咗四個廣告,代言又續咗約。」問到摸龍床是否求追個女?他說:「龍床唔係只係求子,仲有求健康同財運,我都追女,但一直無聲氣,不過依家好彩,如果疫情有咗就大件事,所以我覺得個天好眷顧我,如果老婆懷孕要去睇醫生,出入醫院都會驚,暫時停一停,希望下年。」


黎諾懿又謂新春期間因拍《天天開運王》去了不少廟宇,今年祈福特別多,他說:「之前同馬國明去長洲行山,行山之餘沿途都有廟宇,一路行一路入去拜,因為疫情,唔可以周圍去,當去郊外,又可以拜神,祈福,一徹三舉。」問到與馬國明咁好朋友,有冇唔開心,本屬於你的角色落在他身上,諾懿笑說:「係囉,嬲佢搶咗我角色,其實識咗佢十八年,由奧運六星開始,依家無綫得返我同佢,年長咗識諗,有啲嘢係你嘅就係你嘅,我會想挑戰其他角色,相信佢會畀我做得更好。」。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!