掃呢頁CODE去手機

2020年4月8日 星期三

師姐袁詠儀嘆遺憾 #袁詠儀

袁詠儀
師姐袁詠儀嘆遺憾港姐破天荒停辦一年,歷屆不少港姐都大感愕然,1990年港姐冠軍袁詠儀表示:「好遺憾,但冇辦法,抗疫係大前提,今年港姐冠軍辛苦少少,做多 ...




師姐袁詠儀嘆遺憾

港姐破天荒停辦一年,歷屆不少港姐都大感愕然,1990年港姐冠軍袁詠儀表示:「好遺憾,但冇辦法,抗疫係大前提,今年港姐冠軍辛苦少少,做多一年,孭起宣傳香港責任。希望疫情快啲過去,大家過番正常生活,同埋可以延續港姐精神。」2010年港姐冠軍陳庭欣則認為停辦不可惜:「又唔係以後唔辦,依家全世界做緊同一樣嘢(抗疫),大型賽事全部停晒,連英國老牌百貨公司都暫停營業,所以避免唔到。」又指雖然今屆港姐任期較長,但不擔心師妹工作因此減少:「佢哋一樣可以拍劇同做唔同嘅主持,我覺得一啲壞影響都冇。」又表示受疫情影響,今年未接過晚宴主持工作,幸而平時有儲蓄習慣。

翁嘉穗讚處理恰當

第一屆香港小姐冠軍孫泳恩得知港姐今年停辦亦大嘆可惜,但認為無可奈何:「始終保護生命比選港姐重要,停辦都應該。如果夾硬搞,觀眾都冇心情睇,無綫喺咁嘅時勢舉辦亦會被批評唔注重安全。」至於1997年港姐冠軍翁嘉穗是慧妍雅集會長,對於港姐舉辦以來首次停辦,她說:「聽到好愕然,始終疫情好犀利,選美聚集好多人,為安全着想,取消都適合,連奧運都唔搞,希望疫情過咗再辦番。」她又憶述當年去北京拍外景要作古裝扮相,所以凌晨兩時就開始捱眼瞓化妝,豈料因參與拍攝的嘉賓張衞健與無綫有合約問題,令該部分無法播出,令她很失望。

陳庭欣
  • 陳庭欣





鍾意就快D Share啦!