掃呢頁CODE去手機

2020年4月8日 星期三

【中學同學爆料】戴志偉嫩女友私生活立立亂 傳未婚懷孕誕一子 #戴志偉

今年7月踏入花甲之年的戴志偉,日前被爆背妻偷食,與同公司的女下屬Candy發展婚外情!《蘋果》收到Candy舊同學鍾小姐爆料,指Candy在中學時已出 ...






今年7月踏入花甲之年的戴志偉,日前被爆背妻偷食,與同公司的女下屬Candy發展婚外情!《蘋果》收到Candy舊同學鍾小姐爆料,指Candy在中學時已出名多男朋友,經常換畫,Candy還有一個不為人知的秘密,傳她在年少時已未婚懷孕並誕下一子,現時兒子已經成年。

鍾小姐透露自己是Candy的中學同學,她指Candy中文名叫張素盈,今年約35歲,曾就讀伊斯蘭脫維善紀念中學。鍾小姐指Candy在中學時已拍拖,觀音兵車輪轉。她說:「Candy讀中學時住天后,以我所知,佢係喺單親家庭長大嘅,由爸爸照顧,佢係家中獨女,入學嗰陣已經曳曳哋,食煙、講粗口,又成日化濃妝返學,成日群埋啲男仔玩,私生活好亂,記憶之中,佢仲有個金毛男友,經常接佢放學,不過Candy未讀完中一就已經輟學。」

據鍾小姐爆料,有傳Candy在年少時未婚懷孕,誕下一子,現時兒子已經成年。鍾小姐說:「Candy當時同金毛男友生咗個仔,之後個仔畀咗爸爸嗰邊湊。而家小朋友已經好大個。生完仔之後,Candy啲男友繼續不停轉,又試過一腳踏幾船,我有個朋友,本身冇嫌Candy生過BB同佢喺埋一齊,點知朋友有日撞到對方喺街拖實第二個。其實Candy未入保險公司前,做過化妝妹,估唔到人大咗,佢到而家啲男女關係都依然搞到咁亂。」鍾小姐又指中學時代的Candy,面圓圓鼻扁扁,和現時的蝦餃下巴大不同。

而《蘋果》另一位讀者亦透露,指戴志偉和Candy最初搭上,在所屬的保險公司返工時,為免同事識破,很少接觸和來往,加上Candy本身在公司中,正職是秘書身份,只是早前考獲保險牌,才兼職做保險經紀,因此和戴志偉在公司的交集時候不多,所以偷食事件出街前,公司內並無同事估到二人正在交往中。

戴志偉本身和老婆育有兩子,均已大學畢業,原本無風無浪絕對可以安享晚年,可是,日前他和Candy偷食斷正,被傳媒追訪時更惱羞成怒爆粗狂鬧記者,事件發酵至今,Candy亦不斷被起底,有指她本身已有「小男友」Terry ,日前更有多張Candy和Terry的甜蜜照流出,前年他為Candy慶祝生日留言:「差不多由冇用兒童身份證開始,我們就在對方身邊。」現爆出四角混戰,感情七國咁亂。對於有傳未婚生仔,《蘋果》致電Candy求證,但沒獲回覆。

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》



搭上戴志偉的Candy,被爆已有一固定男友Terry,日前網上流出多張蜜照。(網上圖片)


讀者鍾小姐指Candy今年35歲,早年私生活混亂,年少時和男友誕下一子。 (網上圖片)


被踢爆背妻偷食的戴志偉,日前遭傳媒追訪時,發爛爆粗。 (資料圖片)


戴志偉雖然是演員出身,但同時亦熱愛音樂。(資料圖片)


演開奸仔的戴志偉,難得在劇集《他來自江湖》中飾演好人。



鍾意就快D Share啦!