掃呢頁CODE去手機

2020年4月8日 星期三

傅穎:疫境自我增值 傅穎鑽研咖啡拉花 #傅穎

傅穎趁住疫境努力增值自己。藝人傅穎(Theresa)近年喺內地發展,但因新冠肺炎疫情關係,暫時冇得北上開工,難得留港咁長時間,佢努力增值自己,喺社交網 ...




傅穎趁住疫境努力增值自己。


藝人傅穎(Theresa)近年喺內地發展,但因新冠肺炎疫情關係,暫時冇得北上開工,難得留港咁長時間,佢努力增值自己,喺社交網透露努力鑽研咖啡拉花技巧,佢話起初接觸拉花時,未識得掌握技巧,所以拉咗個肥版鬱金香出嚟,但經過無數次練習之後,成功拉出靚花,同出面咖啡師絕對有得比。


佢留言:「分享一下今天拉的不死心花,學的時候,拉花沒有很好,考的時候,拉花一環也是還可以而已,可是低處未見低,剛剛這個,就當是肥版鬱金香好不好,所以學任何技能,都需要持之以恒的練習,才能做到熟能生巧,互勉,希望我能和這部咖啡機,好好培養一下感情,打出更好的奶泡,拉到更好的!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!