網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月8日 星期三

湯怡:湯怡搓麵包練麒麟臂 蘇麗珊惡搞麥包 #湯怡 #蘇麗珊 #麥包 #麥長青

湯怡(左)與蘇麗珊避「炎」,宅家焗包。好多藝人留喺屋企避「炎」,靠做運動同鑽研廚藝嚟打發時間,個個都就快變「廚神」!湯怡繼整蛋糕失敗之後,再接再厲炮製 ...




湯怡(左)與蘇麗珊避「炎」,宅家焗包。


好多藝人留喺屋企避「炎」,靠做運動同鑽研廚藝嚟打發時間,個個都就快變「廚神」!湯怡繼整蛋糕失敗之後,再接再厲炮製雞尾包,由搓麵團至入焗爐都落足心機,其後她將製成品相片上載,真係色香味俱全!


湯怡留言:「新鮮出爐雞尾包,不過一出爐就冇晒喇,次次都唔夠分。因為我手只得一對,用手搓真係幾攰,所以一星期一次限量製作,下星期挑戰我最愛嘅丹麥包。#誓要搓麵包搓到手瓜起𦟌」。


同是靚女的蘇麗珊就焗腸仔包,仲自創食譜「爆漿鹽味朱古力麥包」,不過最後實驗失敗,雖然賣相一般,但好友江嘉敏力撐:「能否外賣到我家」?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!