網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月8日 星期三

【撲出嚟護小三】戴志偉開腔:Candy係乖女,佢好無辜 #小三 #戴志偉

【撲出嚟護小三】戴志偉開腔:Candy係乖女,佢好無辜17分鐘前59歲戴志偉背妻偷食保險公司同事Candy,本刊拍得二人拖手行街,並連日撐枱腳。明明斷 ...




  • 【撲出嚟護小三】戴志偉開腔:Candy係乖女,佢好無辜
  • 17分鐘前




59歲戴志偉背妻偷食保險公司同事Candy,本刊拍得二人拖手行街,並連日撐枱腳。明明斷正,但戴志偉仍然堅稱二人只是朋友。

他今日接受傳媒訪問時,自言正在處理事件。被問到跟Candy是甚麼關係時,他強調二人是朋友,並表示:「佢係乖女,佢好無辜!」

他坦言目前自己都要冷靜下,並會採取法律行動。談到之前對傳媒大發脾氣,他說積了好多怨氣,希望大家給他時間去處理。

戴志偉非常着緊Candy,曾怒轟本刊偷食報道內容刻薄。其實當中比較尖銳的形容,只是講到Candy有人造味道。咁就心痛,錫住Candy,唔知又會點呵番老婆呢?

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|壹本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!