掃呢頁CODE去手機

2020年4月6日 星期一

吳綺莉:患難母女!吳綺莉教卓林偏方護體:幾歲就食 #吳卓林 #吳綺莉

食呢樣嘢護體?零收入的吳綺莉(Elaine)女兒卓林,雖於早前跟她已婚兩年的外籍網紅老婆Andi些借度日,但新冠肺炎疫情嚴峻,她們連買口罩錢都成問題, ...




食呢樣嘢護體?


零收入的吳綺莉(Elaine)女兒卓林,雖於早前跟她已婚兩年的外籍網紅老婆Andi些借度日,但新冠肺炎疫情嚴峻,她們連買口罩錢都成問題,只好足不出戶,作為卓林媽媽的Elaine,雖管不到成年兼已婚的21歲卓林,但在這疫境下,不得不關心女兒的健康狀況。不過,卓林有媽媽的食生蒜偏方護體,缺罩日子相信她亦能過渡「疫境」。


最近原本為ViuTV新劇《太平紋身店》開工的Elaine,因肺炎疫情接近停工,但她對自身健康相當注重,故沒有因停工而閒賦在家,日前她便裝素顏去行山,希望曬太陽、做運動加強身體抵抗力。


除了做運動抗疫,Elaine一直都愛以食療護體,並將偏方予女兒服用,她稱:「食生蒜開水飲或送飯,殺菌好有效,不過眼有事或腸胃、肝有事嘅朋友,就唔好試!我食咗廿幾年,以前都會畀個女食,佢哋學校有流感,小朋友傳來傳去,我又唔想個女食太多抗生素,所以一到流感期,我就會做呢個動作!」


問到疫情下可有擔心女兒情況?Elaine稱:「當朋友咁交流吓叫佢要保護自己。(夠口罩用?)唔敢問咁多,因為愈叫就愈唔做,所以我都唔講咁多。(你好多食療保健?)佢成日有食生蒜,我都提咗佢,佢幾歲就開始食,食到依家識得教人,身體抵抗力應該幾好!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!