掃呢頁CODE去手機

2020年4月6日 星期一

【與黃心穎同屆】林泳淘離巢密密賺 現轉做YouTuber:暫時唔會返大台 #TVB #大台 #林泳淘 #黃心穎

【與黃心穎同屆】林泳淘離巢密密賺現轉做YouTuber:暫時唔會返大台21分鐘前《東張西望》前主持林泳淘(Wingto),去年9月與無綫解約,有指是因 ...




  • 【與黃心穎同屆】林泳淘離巢密密賺 現轉做YouTuber:暫時唔會返大台
  • 21分鐘前




《東張西望》前主持林泳淘(Wingto),去年9月與無綫解約,有指是因為與反修例言論有關,擁有32D身材的Wingto,離開無綫後人氣未有下滑,相反仲密密接job,不但拍攝廣告,更參演ViuTV新劇《打天下》,日前更宣布做多功能藝人,開設個人YouTube頻道,轉型做YouTuber。

日前Wingto上載首條影片,名為《冇50題Q&A》,任由網民發問,雖然頻道只得6千多人訂閱,但首條影片就已經有逾萬人收看。

不過Wingto對於敏感問題例如三圍數字,未有正面回答,但被問到如果無綫再搵她合作,會否食「回頭草」,Wingto明確表示短時間內都不會回去,但就話無後悔加入無綫,「雖然好多人對TVB有唔同睇法,但係對我嚟講,我覺得TVB的確係一個以前所講嘅木人巷,係你去學習嘅地方,係好多嘢學,所以對我嚟講係唔會後悔」。

Wingto更自爆當年選港姐,純粹為了可以去英國,皆因當年港姐到英國拍攝外景,加上受到家姐及母親鼓勵,結果報名選港姐。雖然該屆港姐三甲是張名雅、黃心穎及朱千雪,但落選的Wingto、湯洛雯、岑杏賢及陳潔玲等,亦都加入娛樂圈。

同樣因政見不合而離開大台的,除了林泳淘外,還有李綺雯,她早前亦開設個人YouTube頻道,分享居家抗疫生活,不足一個月,訂閱人數接近2萬5千人,認真犀利。

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|壹本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!